the comeback / attention whore

Ik heb er altijd van gedroomd. Ik zou terugkeren. Terugkeren om te zeggen dat ik eigenlijk nooit echt weg ben geweest. Terugkeren om te horen dat ik werd gemist. Een comeback maken in de stijl van Tina Turner, of beter nog, net zoals Cher. Een half jaar ouder maar 2 jaar frisser ogend.

Met veel toeters en bellen. Dat zou nog eens iets voor mij zijn.
Amai niet.
Ik heb nooit ontkend een attention whore te zijn.

Maar voor het grote artillerievuur heb ik geen tijd. Nog niet.
Vandaag wordt immers voor de 3de keer dit jaar het huis, waarin ik op dat ogenblik leef, verkocht.
Ik ben eigenlijk dakloos, opgevangen door goede zielen die met mij hun huis en – belangrijker nog – hun badkamer willen delen.
Ik verdraag dat ze met hun vingers in mijn Kiehl’s potjes zitten en zij verdragen de verstikkende Dior-walm des morgens nadat ik een “wolkje” parfum heb opgedaan.

Zij verdragen mijn humeurigheid veroorzaakt door het feit dat ik mijn man niet kan knuffelen omdat we zijn ondergebracht in verschillende opvanggezinnen. Maar ze krijgen er iets voor terug.
Ik luister hun Radio-2-gedomineerde leven op met mijn cd’s van Five Star en Lana Del Rey. Die mensen mogen niet klagen.

De toeters en bellen zullen voor 2013 zijn, dat ga ik deze mensen hier besparen.

Geplaatst op 05/12/2012, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Ah daar is em terug se, onze dakloze attention whore 🙂 Welcome back!

  2. Gelukkig! Je hebt het heden nog niet met het eeuwige ingeruild. Welcome back!

  3. it’s good 2 B back 🙂

  4. Eindelijk! Dat werd tijd. 🙂

  5. Kun je die mensen geen plezier doen en je Dior walm buitenshuis opdoen ?
    Bvb in de trein met veel toeters en bellen… attention zou je daar wel door krijgen !
    En het kan ook helpen wat meer zitruimte te krijgen.
    Anyway, na deze schitterende win-win tip wil ik toch even meegeven dat ik ook blij ben dat je terug online bent.
    Om dat te vieren leg ik hier ten huize gelijk een plaatje op passend bij de titel van je terugkeer logje ! De justify my love q-sound mix (inspired by your last titelword) gevolgd door de express yourself shep’s ‘spressin himself re-remix (inspired by the attention bit in your title). Beiden van het prachtige jaar 1990 ;-).

  6. Whenever you’re ready 🙂

  7. Akelig toeval : op krek dezelfde dag terug naar onze blog.

Geef een reactie

