de boeren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn…

Picture by Andrew Christian Underwear.

Geplaatst op 20/07/2012, in haikara (mode & stijl). Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. Volgens mij lag die in het lange gras te voozen (dinegn die niet horen, zie daarvoor zijn vreemde kleding) en kwam de boer hooien waardoor hij in de wielen meedraaide.

  2. Een boerenlul dus (een NSFW warning would have been nice pleasethankyou)

  3. O, is dit de nieuwe versie van “Boer zoekt Man”?

  4. de aanhoudende regen drijft de boeren tot wanhoop #iksmijtmijondermijnentractor #dramadrama

  5. Allez, allez, ik zal diene mens onmiddellijk eens laten weten dat de koe dringend gemolken moet worden…

  6. (vouwt devoot de pollekes)
    Dank u God! 🙂
    (ne mens zou er christelijk van worden)

  7. heel artistiek, zou ik zeggen 😉

  8. ’t waren precies grote patatten vandejaar 🙂

  9. @all: take a cold shower 😉 mijn grootvader zie altijd: “..en de boer? Hij ploegde voort” 🙂 Had ik het maar geweten LOL

Geef een reactie

