how to have just another ordinary day in 4 basic steps

Vandaag heb ik u te melden dat ik niks bijzonders heb te melden, wat op zich toch wel bijzonder is want ik heb normaliter toch altijd wel iets bijzonders te melden.

Maar toch wil ik u melden dat…

a. ik eerder deze week weinig bijzonders in mijn brievenbus vond:

How very dare they!

b. ik vandaag ruik naar de inhoud van de volgende, toch zeer bijzondere fles:

Ook mijn lief zoetje ruikt vandaag zo, zijnde naar drop en lavendel en is dus vandaag zoetje².

c. ik mij tijdens het werk stilaan voorbereid op morgen, op de volgende, ook weinig bijzondere manier:

How very Steve Jobs-ish of me.

d. ik dit op twitter zag:

Dit vind ik toch een tikkeltje bijzonder.

Geplaatst op 11/07/2012, in hima (vrije tijd). Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Dus… terwijl je op het werk naar B rook, en A in je gedachten rondspookte, terwijl je ook nog naar C zat te luisteren, viel je oog op D. En an zeg je nog dat het geen bijzondere dag was?

    In de tussentijd vraag ik mij af:
    E: krijgt Toomawashi hier voor betaald?
    F: Zegt zijn werkgever hier niets van?
    G: Of zijn naaste collega’s?
    H: Tis bijna 5 uur, nog twee nachtjes slapen en dan is het weekend!

  2. Ja zeg, dan moet je nooit meer raden of ‘m rechts- of linksdragend is! (en er u aan ergeren) Ik ben helemaal voor!

  3. @zapnimf: laat staan dat hij eens rechts en eens links draagt, dan weet je nooit waar je aan toe bent.
    Gelukkig staat er voldoende uitleg bij, een mens zou anders niet weten waar het allemaal hoort te steken.
    Dat geurflesje ziet er heel eenvoudig maar buitengewoon elegant uit. Ik twijfel er niet aan dat dat met het geurtje ook zo is.
    Staat JJ voor jong jeugdig? Whatever. Bang bang…

  4. dat niemand reageert op die “scrotums” dat intrigeert me vooral 🙂

  5. BollockS 🙂

  6. Ik hoop dat die scrotums een tikfout zijn … want anders is er een ontwikkeling bij de mannen waar ik totaal niet van op de hoogte ben … ok, ’t is al effe geleden, da’s juist, maar nu dacht ik toch niet dat er op die tijd zo een serieuze verandering zou kunnen gebeuren …. tis curieus. Dus ik hou het op een tikfout. Mag ik het alsjeblieft op een tikfout houden? Eén eikel en twee balletjes per man vind ik persoonlijk meer dan genoeg … ja toch?

  7. ge zult maar dringend naar ’t wc moeten, denk ik dan.

Geef een reactie

