zondagmijmeringen zonder enige samenhang

Regen is mijn minst favoriete vorm van neerslag. Ik word er waarlijk neerslachtig van.
Ik wil een groene keuken.
Koffie is een godendrank, maar hij moet met liefde gezet worden.
Huizen verkopen is stresserend.
Ik wil een witte keuken.
Waar is de zon?
Als ik de partijen waar ik niet op wil stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen van mijn lijstje schrap, blijft er geen meer over.
Wil er iemand een politieke partij oprichten? Dank u.
Maakt er iemand in Belgiรซ ook mooie keukens?
Waarom staat er zoveel slechte muziek in de hitparade en is er zoveel goede muziek zelfs legaal en gratis beschikbaar op het internet?
Ik denk dat we voor een grijze keuken moeten gaan, dat is tijdloos.
Ik ben tevreden en gelukkig.
Ik ben ongeduldig.
Grijs is geen kleur, en saai bovendien.
Mijn kat verliest weer eens ferm veel haar.
Naaktslakken zijn de meest gore beesten ooit.
Alles waar AXE opstaat, stinkt voor dood.
De “stadshal” in opbouw in het centrum van Gent is afschuwelijk.
Wat heeft het stadsbestuur van Gent met beton en tegen bomen?
Ik heb een verstopte neus.
Ik slaag er maar niet in te wennen aan het winnende Eurovisielied.
Ik ga douchen. Met Dove.

Geplaatst op 03/06/2012, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. een beetje stream of consciousness. Altijd plezant, obumex, poperinge, wat een gat, hoe kunnen ze daar nu in godsnaam dure keukens maken en verkopen, pffft is dat allemaal zo belangrijk…bijna Gentsefeesten, eens benieuwd wat dat gaat geven met die stadshal, then again, ga ik daar wel naar toe, ik zou liever ergens op een strand liggen, Dove of Tahiti, maar ondertussen zit ik hier toch maar in de regen, met mijnen hond die stinkt, misschien moet ik die eens wassen… laat ook maar, ik ga koffie drinken in de lelijke keuken. fuk neen toch niet, er staat teveel afwas. kun je dat ook met Dove?

  2. Tip: neem een witte keuken om te beginnen, en verf ze in een kleurtje navenant je gemoed. Zal dat lukken, denk je?

  3. Hou je keuken onopvallend … je komt er des morgens als je nog de slaperkes uit je ogen wrijft, en des avonds als je op het punt staat je bed in te kruipen. Het laatste wat je dan wil is weer op slag klaarwakker zijn omdat je een schreeuwerige keuken hebt ๐Ÿ™‚

    Succes met het verkopen en verbouwen!

  4. I agree with coffeewithmilkandsugar: wit is het echte ‘tijdloos’ en zo strak mogelijk, geen handvaten, geen versieringen … alsof je bijna op een witte muur kijkt. Je kan altijd contrasteren met een donker werkblad en de rest van je keuken kan je opleuken met leuke kleuraccent(en-jes). Je mag altijd nog eens komen kijken bij ons ๐Ÿ™‚ En laat je niets wijsmaken, NEFF en ATAG zijn de beste (en mooiste) inbouwtoestellen behalve voor de dampkap kies je natuurlijk voor good old NOVY. En ga eens kijken bij GRANDO keukens, prijs-kwaliteit zeer goed en eigentijdse keukeninterieurs … En neem vooral (veel) grote lades … Tot zover deze publireactie ๐Ÿ™‚

  5. Nu moet het me toch even van het hart. Ik dacht dat Gent een groene stad was. Een voorbeeld in de strijd tegen al wat niet natuurlijk was. En dan lees ik deze post. Blijkt het stadsbestuur toch eerder uit beton (niet uit teflon, daar zijn ze principieel tegen) opgetrokken te zijn.
    Oh, en ik hou daar wel van, van die blogposts zonder samenhang. Zeker als ze voortdenderen zoals bovenstaande. Het leven moet immers vooruit gaan, niet ? Verkopen is nochtans simpel. Je zet de juiste prijs, vraagt niet te weinig en niet te veel, en hopsa… huis weg binnen twee weken.

  6. mijn lezerspubliek bestaat hoofdzakelijk uit witte-keuken-prinsessen blijkbaar ๐Ÿ™‚ het wordt waarschijnlijk ook wel wit, meen ik begrepen te hebben uit de reacties van de BF op het bezoek aan de keukenwinkel ๐Ÿ˜‰

  7. En by the way, idd, in Belgie maken ze geen mooie keukens, Grando is hollands lol ๐Ÿ™‚
    And on a sidenote, met een verstopte neus is het moeilijk Euphoria uit te stralen he … het is je vergeven ๐Ÿ™‚

  8. Oooh nee! Zo’n blingblingkeuken? Met indirect licht enzo?

Geef een reactie

