current mood: ghost

Ik ben een spook. Ik weet het.
Maar ik ben een spook zonder kasteel om in te spoken.
Of beter gezegd: ik kan spoken in 3 kastelen maar geen ervan voelt nog spookachtig goed.

De laatste volle maan bracht onze verhuisplannen in een stroomversnelling.
Het resultaat was de aankoop van één nieuw huis (al is het eerder een oud huis) en de verkoop van 2 oude huizen (al zijn ze eerder vernieuwd) die zich opdringt.

De uitdaging is groot, evenals de vermoeidheid en het aantal dingen op de “to do” lijst.
Vandaag voel ik me zo:

Geplaatst op 30/05/2012, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Ach Casper Toomahatsie, straks was jij je kleedje in een nieuwe omgeving, en dan ben je deze blues zo vergeten. 😉

  2. Proficiat met de nieuwe aankoop 🙂

  3. Proficiat met de aan en verkoop. Gaan er nog foto’s volgen?

  4. Toomawashi, ik zou zeggen… Smijt je ten volle in dit avontuur 🙂 ! Het lukt jullie wel! xxx

  5. foto’s volgen ongetwijfeld als ik na de verhuis erin slaag mijn fototoestel te vinden 🙂 als jullie ooit in het UZ van Gent belanden, kom ik op bezoek, ik woon dan immers om de hoek LOL

  6. Om de hoek van het UZ? Heb ik iets gemist?

Geef een reactie

