supplies #pronounceinchinese

Vandaag was ik een aantal keer verrast.
Op zich geen nieuws, zal u denken, maar laat ik nu niet zo gauw meer verrast zijn.
De laatste tijd heb ik meer en meer het idee dat ik alles al eens gezien of gehoord heb.
Ik vertelde dat tegen mijn moeder vandaag aan de telefoon, waarop ze me antwoordde: “Dat is misschien ook zo, je wordt een dagje ouder nietwaar.”
Dat was de eerste verrassing van vandaag: mijn moeder die wat de flauwe plezante gaat uithangen.

Tweede verrassing kwam uit de hoek van de damesblaadjes.
Nina (whateveritmaybe) pakt uit met een fotoreeks met Matthias Schoenaerts en negerkes in de hoofdrol.
En ik was vooral verrast door dit:

#gaspinamasement #hotness #coolness (picture copyright Nina).
Okee, ik weet het: geen negerkes, maar daarvoor kijk je maar naar de volledige reeks (van 60 – ZESTIG!! foto’s).

Volgende verrassing komt uit muzikale hoek:


Mijn jeugdidool Boy George heeft een versie van Lana Del Rey’s Video Games opgenomen en het is – niet echt nodig om te zeggen – ongelofelijk mooi.
Het klinkt een beetje (eigenlijk helemaal) zo:

Derde verrassing kwam eigenlijk vooral van mezelf: ik heb me dus vandaag voor de derde dag op rij kunnen bedwingen. Ik heb nog niet toegegeven.
Ik wil namelijk heel graag hetvolgende kopen:

Waarom vraagt u zich af?
Het is een konijn.
En ik heb het nog altijd niet gekocht.

SUPPLIES! (pronounce in Chinese)

Geplaatst op 03/04/2012, in hima (vrije tijd) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Karotz does everything? Ik zag alleen dat hij je wakker kon maken door met zijn oren te draaien. Wat doet ding nog meer dan?

    En moeders die de flauwe plezante uithangen, het zou verboden moeten worden. Of neen, wacht, ik doe dat ook.

  2. Nu ben ik door 60 foto’s gegaan, en het enige dat ik in een hoofdrol zag was achtereenvolgens : den dienen van hierboven op foto, en de fotograaf himself. De negerkes kregen in het beste geval een kleine bijrol. O, en een koebeest, dat had ook een rolletje beet. Rundskop indachtig moest dat wel denk ik dan. Enfin.
    Ik tel verdemme vier verrassingen, en jij hebt er maar drie. Ach wacht, ik heb het, Boy G telt allang niet meer mee.

  3. @Matthias: WOOF!

Geef een reactie

