#wijvenweek: we’ve got nothing to be guilty of

#wijvenweek: info over het initiatief kan je hier terugvinden.
#weekthema: Maskers af!
#dagthema: Guilty pleasures en kleine kantjes

Als man in een vrouwenwereld, komt het erop aan degelijkheid uit te stralen.
Daar waar vrouwen mogen wenen bij films waarin babyhertjes verweesd achterblijven omdat hun moeder door jagers wordt omver geknald, moeten mannen op dat eigenste moment boeren of van hun pint drinken. Zo hoort dat.
Zo moeten mannen uit hun dak gaan omdat Bruce Springsteen een nieuwe cd heeft gemaakt en rockt als nooit tevoren.
Mannen wassen hun BMW X5 op de oprit van de pastorijwoning.
Mannen ruiken naar Aqua Di Gio en lezen P-Magazine.
Mannen rijden op zaterdag het gras af.
Mannen dragen donkerblauwe kousen.

Wel.
Toen ik laatst naar een aflevering van Super Nanny USA keek waarin een gehandicapt meisje leed onder de spanningen in het gezin omdat de twee jongste koters niet in te tomen waren en daar ook vanuit haar hart over getuigde, heb ik gebleit als een klein kind.
Snot en slingers.
Ook ik ben enthousiast over een nieuw album van een gevestigde waarde, en wel over deze:

Ik heb mijn auto gewassen, vorige zondag (dat is -op zich- erg degelijk en mannelijk) ware het niet dat mijn auto er als volgt uitziet:

Ik heb geen pastorijwoning want ik ben verre van katholiek. Ik denk dat ik best naar de hel ga, wanneer ik dood ben, daar zal ik waarschijnlijk het meeste volk zal kennen.
Gras heb ik niet, maar misschien tellen buxushaagjes wel?
Aqua di Gio vind ik persoonlijk wel fris maar ongeïnspireerd ruiken, dus besprenkel ik me nogal graag hiermee:

Ik vrees dat ik enkel nog even een foto van mijn kousenlade moet toevoegen:

You get the picture, I’m sure.


Geplaatst op 13/03/2012, in masukomi (media) en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. zucht…ik ben jaloers op die kleurrijke sokkenla 🙂

  2. @sjvdh: kleur in je leven brengen, dat doe je zelf 😉

  3. Gij hebt alle kousen waarvan mijn lief vindt dat ik ze moet dragen.
    Trouwens: Duits? Gij? Had ik nooit gedacht…

  4. @sterre: ik was te lui om naar de garage te lopen voor een foto, dus maar één van tinternet. In Duitsland mocht ik niet blijven want mijn snor was te breed 🙂

  5. Je bent uw potteke creme van de Aldi vergeten.

  6. @zap: ge hebt het concept van een beautySECRET nog niet echt door hé? 🙂

  7. Oh nee, wat moet dat een titanenwerk zijn om die allemaal terug te paren als ze uit de was komen! (zit nog steeds perplex bij die kousenschuif)

  8. Ik dacht hetzelfde als Koffie: hoeveel weduwkousen moet gij niet hebben

  9. @koffie&fresco wel dat is het hem juist, dat is enorm makkelijk om ze in paren te leggen omdat ze allemaal zo sterk verschillen, je vist ze er zo uit 🙂

  1. Pingback: #wijvenweek: we’ve got nothing to be guilty of | Wijvenblogs

Geef een reactie

