internationale dag van de vrouwelijke kant der mannen

Vandaag vraag ik me af of ik, in het teken van de Internationale Vrouwendag, mijn vrouwelijke kant niet eens wat extra moet gaan ontwikkelen.
Het is toch te gek voor woorden dat ik vandaag niet in het centrum van de belangstelling zou staan, enkel en alleen omdat ik een man ben.
Het is niet eerlijk om me op basis van mijn door hormonen gestuurde gezichtsbeharing 24 uur lang alle aandacht te ontzeggen.

Beeld u eens in: op het werk zijn de 3 directeurs-generaal vrouwen en beman ik een dienst van 5 personen waarvan 4 vrouwen zijn. Een mens zou voor minder homo worden.
En dus beslis ik maar, na 25 microseconden te hebben overwogen meer toenadering te gaan zoeken tot mijn innerlijke vrouwelijkheid, om deze beker aan mij voorbij te laten gaan.
Zo een beker is immers vast en zeker van het merk Villeroy & Boch, kortom: niet direct mijn stijl.

En als alles echt tegenzit, hebben de lipsticksporen de vaatwasser overleefd.

De laatste keer dat ik overwoog mijn vrouwelijke kant verder te ontwikkelen, was ergens in het voorjaar van 2004.
Ook toen besloot ik, na het bekijken van het Songfestival, er niet mee door te gaan.

Geplaatst op 08/03/2012, in ningen (mensen). Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. En ik maar denken dat het Internationale Pinda-rotsjes Dag was.

    En dat draaien met de heupen á la Deen, dat mag gij doen voor uw lief, aan uw kantoorslaven is dat niet besteed.

  2. Och, Eurovisie 2004 was héél memorabel. En onze Bosnische DeeN herinner ik me nog levendig. Het was zijn optreden in de halve-finale die hem in onze contreien de bijnaam Bosnicht bijbracht. Ik heb achteraf nog zijn cd besteld in Bosnië via het internet, waar eigenlijk vooral mijn toen 2-jarig neefje gek op was. (Jaja, een nicht in wording. LOL.)

    En tegenwoordig heeft hij nog niks van zijn imago verloren:

  3. @peter: “pindarotsjes” is een geweldig woord, alleen weet ik niet precies in welke context ik dat zou kunnen gebruiken 🙂
    @gerard: Ik dacht eerst dat Anabela Deen was , very confusing video 🙂

Geef een reactie

