sluikreclame @MrsBeanzz

website designed by Toomawashi (and it’s fabulous! – we don’t eat humble pie #toomuchcalories)

Geplaatst op 25/02/2012, in hima (vrije tijd) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Enne… hebben zij ook nog iets lekkers te eten bij die koffie? Dat zie ik namelijk niet staan op hun website [en ik wil bij een beginnend concept geen negatieve kritiek achterlaten].

  2. Dat ziet er heel leuk uit, en meteen ook het soort café waar ik een koffietje zou gaan drinken.
    Die menukaart ziet mij er trouwens ook heel erg ok uit, zou ik het boterhammetje met banaan ook als niet-meer-kind geserveerd krijgen? 🙂

  3. @peter: gewoon de TAB ontbijt, lunch kiezen en : hop, het lekkers verschijnt 🙂
    @koffie-etc: het loont de moeite, we hebben het gisteren zelf uitgetest en goed bevonden 🙂
    spread the word!

Geef een reactie

