dear dairy,…

Liefste Dagboek,

ik moet zoals je wel weet onder lichte dwang mijn kestdagen in De Ardennen doorbrengen en…
1. ik heb een megasnotvalling,
2. ik moet mijn koffers nog pakken,
3. ik moet naar het werk vandaag,
4. ik moet wat ik ga meenemen naar Spa nog strijken,
5. ik moet morgen al om 8u opstaan,
6. ik moet nog beslissen welke dagcrème het meest geschikt is voor een weekendje Ardennnen,
7. ik moet nog langs bij Connections om de komende trip naar New York te betalen,
8. ik heb geen Oral B Dental Woodsticks meer en er zit een stukje pinda tussen mijn tanden,
9. nee, ik heb geen Snickers gegeten
9bis. liegen net voor Kerstmis is geen zonde,
10. ik ben nu al doodop,
11. all of the above + drama!drama!drama!

dus, liefste Dagboek, zou ik je vriendelijk willen vragen of je mijn strijk wil komen doen want…

12. ik zou ook nog graag naar een aflevering van Downton Abbey kijken.

Geplaatst op 23/12/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Is de strijkwinkel alweer dicht ? Schande. Je zou voor minder verhuizen.

  2. True Christmas spirit as we speak 🙂

  3. just another day for Toomawashi :p

  4. Blijf thuis en kijk Downton Abbey volledig uit. Veel meer zen.

Geef een reactie

