bukkake!

Daar gaan we weer.
Eén december is in aantocht en Wereldaidsdag kondigt zich aan met dezelfde toeters en bellen als deze die me elk jaar weer hoofdpijn bezorgen.

Hoe kortzichtig kan je wel zijn?
Artikels over hoe in homomiddens er nog steeds een stijgend aantal besmettingen bijkomt en over de manier waarop men die wellustige homo’s nu eindelijk maar eens aan het verstand moet brengen dat ze datzelfde verstand eens wat meer zullen moeten gaan gebruiken, meer dan hun penseel der liefde.

Ik word er mottig van, van dat gemekker over statistieken en studies.
Elke wetenschapper weet dat je in studies enkel resultaten zal vinden over parameters die je daadwerkelijk onderzoekt.
Zo zie ik nooit een studie over de incidentie van besmetting bij heterokoppels die regelmatig aan partnerruil doen of wekelijks een bukkake-fuifje bijwonen.
Neen, bij de hetero’s zijn de negers de ziekteverspreiders. Dat is wetenschappelijk bewezen.
Laat me niet lachen.

Nooit lees ik iets over het feit dat de bevolking in Afrika en de homobevolking nu eenmaal een verhoogd risico op infectie vertonen wegens de verscheidenheid aan seksuele partners, en dat net om deze reden deze populaties diepgaander worden onderzocht.
Dat klinkt immers niet zo aardig.
Het stelt ook minder gerust. Nu kan je nog steeds denken dat aids enkel homo’s en negers treft. Da’s fijn om weten.
Als overspelige hetero geeft je dat de zielsrust die je nodig hebt waarschijnlijk. Dat en een tabletje lormetazepam voor het slapengaan. En dan maar hopen dat je niet praat in je slaap.

Nu zal ik de eerste zijn om toe te geven dat de homogemeenschap best een ferme mea culpa mag slaan.
De mannen die op 1 december een rood lintje op hun Facebookprofiel afficheren en zich ’s avond puur in de kakker laten pakken in één of andere darkroom of homosauna, ik zou ze niet te eten willen geven.

Anderzijds kende ik als farmaciestudent tijdens de hoogdagen van de aidsepidemie, heel wat medestudentes die elke vrijdagmorgen, na een cantus of fuif de avond voordien, in weer maar eens een ander bed wakker werden.
Over safe sex werd er toen niet gesproken.
Behalve tegen mij wanneer ik vertelde dat ik een leuke jongen had leren kennen.

Geplaatst op 29/11/2011, in tetsugakuteki (filosofisch) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Ik heb precies het één en ander gemist in mijn studentenjaren. Anyway: meer dan gelijk heb je. Om maar niet te spreken van het aantal hetero mannen dat geen condoom wil gebruiken ‘omdat ze dat niet aangenaam vinden’ (over de homo’s kan ik mij niet uitspreken, dat spreekt voor zich). In deze tijden… niet te begrijpen. Een spontane verschrompeling van hun edele delen zou hun deel moeten zijn.

  2. Ik voel mij niet geroepen om hierop te reageren. Of toch. Of nee.

  3. Nounou. Precies een beetje op de pik getrapt. Ik kan je bij deze aanraden alle kranten en webpagina’s van kranten te boycotten… stop met lezen wat ze allemaal door hun standaard niet kritische molen draaien. Een dergelijke aanpak kan alleen maar rust geven !

    By the way, ik dacht dat homo’s maar een vierde aten van hun hetero equivalent ( 🙂 )… dus dat te eten geven zal nog wel meevallen.

  4. Ah, je hebt ook door dat de media nogal eenzijdig berichten … Los natuurlijk van het feit dat er over dit onderwerp nogal in stereotypen wordt gedacht, vind ik de evolutie van de mediaberichtgeving nogal onrustwekkend. ‘Nieuws’ verspreidt zich heden ten dage zo razendsnel via allerlei kanalen dat zelfs de ‘serieuze’ media zich vergalloperen en mee op het podium willen staan, ten koste van een objectieve en 3-dubbel gecheckte berichtgeving. Als ik bij manier van spreken nu het nieuws verspreid dat Fabiola gisteren in het Jubelpark werd opgemerkt terwijl ze achterwaarts in de poes werd genaaid door een grote neger (zonder condoom 🙂 ), dan staat het binnen het uur op de site van De Standaard 🙂 En dan staat er waarschijnlijk nog een wazige foto bij of onscherpe videobeelden lol

  5. Je hebt overschot van gelijk, mannen in het algemeen zouden mogen leren dat dat condoom nodig is … en dat je als vrouw geen promiscue slet bent als je ernaar vraagt, maar dat je gewoon nog een levenswens hebt.

    Hear, hear to that!

  6. En wat hebben we vandaag geleerd?
    1. Bukkake is een begrip uit de dierenwereld, vooral bij koeien
    2. alleen homo’s en negers verspreiden aids
    3. gelieve geen condooms te gebruiken bij geslachtsgemeenschap (wat een woord)

    Dank daarvoor.

  7. Plastisch, Toomawashi.

    Nu nog zo eentje omdat homo’s geen bloed mogen geven.

Geef een reactie

