i yam what i yam

Vandaag leef ik in extremen.

Mijn horoscoop (die ik las in de Metro krant) vestigde deze morgen mijn aandacht op het feit dat ik vandaag misschien wat overgevoelig zou zijn en van een mug een olifant zou maken.
Niks van gemerkt moet ik zeggen maar de muggen zijn waarschijnlijk al grotendeels dood, nietwaar?
Het is tenslotte november.
Het moet je niet verbazen trouwens, dat tikkeltje inaccuraatheid in de dagelijkse voorspellingen van Eenieders Lot.
In Metro verkopen ze immers ook het nieuws van gisteren aan de prijs van vandaag.
Niks “overgevoelig” dus vandaag, wel voel ik me al gans de dag erg bipolair.

En zodoende heb ik vandaag de vliegende pesthekel³ aan…

  • … opstaan om 6 uur.
  • … Facebook en het grote aantal boodschappen dat ik daar lees waarvan de nieuwswaarde in essentie terug te brengen is tot één zin:  “Ik heb een chronisch tekort aan aandacht so please provide some in the comments area“.
    Lig ik wakker van je nieuwe kapsel, beste Facebookvriendin?
    Tenzij je het benzodiazepinepoeder in de capsules van mijn slaapmiddeltje hebt vervangen door een plukje haar: waarschijnlijk niet.
  • … grote zakken bladspinazie die na 2 minuten blancheren in een zeer grote kom, herleid zijn tot een hoopje groene drek.
    Smakeloze drek bovendien. Een halve berg nootmuskaat later pas, is het goedje eetbaar.
    Zonde van de tijd/energie/afwas/nootmuskaat.
  • … het feit dat ik de laatste aflevering van Seizoen 1 van Desperate Housewives zal bekijken.
    Een aflevering die waarschijnlijk – zoals alle laatste afleveringen van seizoenen van tv-series – op een grote sisser zal uitdraaien.

En zo hou ik vandaag enorm van …

  • … in bed liggen om 22 uur.
  • … het lezen van de summiere boodschapjes op Twitter die me leren dat de nieuwe cd van Madonna op het einde van de maand zal worden gemixt.
    Ik heb immers een chronisch tekort aan nieuwe Madonnamuziek.
  • … het bestaan van diepvriesspinazie. Diepvriesspinazie die mijn kookritueel in het vervolg sterk zal vereenvoudigen op gebied van tijd/energie/afwas/nootmuskaat.
  • … het feit dat ik een tv-date heb met Mike Delphino uit Wisteria Lane.

To Do List for ce soir:

Must go and watch tv.
Must go to sleep afterwards.
Must take sleeping pill.
Must dash.
Bye.

Geplaatst op 03/11/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Ik wou vanalles noteren als commentaar, maar sorry nu even niet, want ik moet dringend op facebook posten dat ik Tooma’s blog aan het lezen ben.

  2. Sleeping pill?
    Is het niet leuker én gezonder om die partner van je tot wat actie te overtuigen? 😉

  3. Slaappillen en bed activiteiten zijn perfect combineerbaar. ’t Is een kwestie van timing.

  4. ah, verdorie, ik heb net bladspinazie gekocht voor morgen. U moet daar een sjalotje bij stoven, mijn beste, dat scheelt al een hoop. Trouwens: u weet toch dat de muizen rondlopen in de spinaziefabriek en deze mee de diepvries in gaan. Niet komen klagen achteraf als er muizenresten in uw pot zitten, hé.

  5. Had ik je link op FB maar gemist, dan was ik tenminste van deze onzin bespaard gebleven 🙂

  6. Sigert: How very DARE you LOL

  7. @Fresco: you were thinking the same ? 🙂 Oh and I dare, I AM / WAS one of his best friends lol

  8. y’all is BITCHES 🙂

Geef een reactie

