one – two – three hot bitch(es)

Mijn collega annex maatje Maguro houdt van praatjes maken.
En van taartjes.
Mocht hij niet zo neurotisch zijn over alles wat eten betreft en de invloed daarvan op zijn figuur en sexyness, dan zou hij elke 10 minuten een ander taartje verorberen. En de ganse dag kletsen.

Groot is dan ook de verleiding, ’s middags in het bedrijfsrestaurant om de glazen koelkast open te trekken en een taartje respectvol en voorzichtig over te brengen vanuit de koelkast naar zijn dienblad.
Maar het mag niet zijn.
Koolhydraten zijn des duivels en de hel zit vol met lelijke mannen.
Toch passeert Maguro elke dag aan de koelkast en werpt hij een steelse blik op de taartjes.
Kijken mag.

Vandaag was het niet anders, behalve dat onze nagelnieuwe collega (vrouwelijk, slank, jong, stijlvol, verstandig… kortom 1hotbitch) bezig was met de taartjes nauwkeurig te taxeren.
Maguro vervoegde haar en zei “Never mind ME: ik kom alleen maar even de taartjes goeiedag zeggen: dag taartjes!”.
1hotbitch keek bedenkelijk maar glimlachte vervolgens en vroeg zich luidop af waarom hij er gewoon geen meenam want tenslotte – zo vond ze- moet hij toch niet op zijn lijn letten.
Oh dank je!” kirde Maguro beleefd terwijl zijn innerlijke 2hotbitches eigenlijk  “Ik niet maar gij daarentegen…” schreeuwden.
Homo’s zijn nu eenmaal suckers voor complimentjes.

Even later, tijdens het eten, wilde 1hotbitch graag weten wat Toomawashi (3hotbitches voor de vrienden) jobgewijs had gedaan voor hij besloot zijn talenten weg te gooien en ’s middag in een inspiratieloos bedrijfsrestaurant te zitten eten.
“Ik was vroeger pater,” zei ik doodserieus en stak en volgende hap sperziebonen in mijn mond.

Ze bleef me verbaasd aanstaren en wanneer ik mijn mond etiquette-gewijs keurig had leeg gegeten, zei ik:
“Ik heb mijn kap 3 jaar geleden over de haag gesmeten.”
“Serieus?” vroeg 1hotbitch vervolgens “en waarom dan wel?”
“De kleur van de kap deed de kleur van mijn ogen niet echt goed uitkomen,” ging ik verder waarop ze zich vakkundig verslikte.

Ik vraag me af of ze morgen nog zal komen werken.

Geplaatst op 26/10/2011, in ningen (mensen) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. 1hotbitch… No comment.

  2. Volgens mij zal ze morgen maar een halfhotbitch meer zijn 🙂

  3. Nochtans: zwart past bij alles. Zelfs bij die blauwe kringen onder uw ogen.

  4. @sterre: het is wel duidelijk wie hier 4hotbitches is
    @sigert: keep you posted

  5. Hmmm, taartjes… 🙂

  6. mét slagroom graag 😉

  7. @Wildcard: ben jij dan die , en ik citeer: “vrouwelijk, slank, jong, stijlvol, verstandig… kortom 1hotbitch” die de taartjes taxeert?

  8. Ik zou het in alle geval wél goddelijk vinden 🙂

  9. Als je uw ogen dicht doet in de hel, is dat net als een darkroom hoor, dan is die lelijkheid van geen tel meer.

  10. @zapnimf: darkrooms zijn very unladylike 😉
    @wildcard: ook slagroom is des Duivels 🙂
    @sterre: yes dear LOL

  11. En die hotbitchkes, zijn die toevallig nog vrijgezel?

  12. @hans: bah neet awaar, anders zouden het coldbitches zijn 🙂

Geef een reactie

