random monday thoughts

1. Het wordt tijd om weer te gaan fitnessen want
a) ik ben stijf b) ik ben dik c) ik ben lui d) al deze factoren samen.

2. ik heb een ferme verkoudheid, wat ik haat, want verkoudheden zijn contra-productief aangezien slijmen niet als “pro” in aanmerking kunnen worden genomen.

3. ik heb te veel werk en ik word te weinig betaald.

4. een roze trui dragen om te gaan werken is cool maar als je 2 vrouwelijke collega’s dan ook in het roze opdagen is het eerder lullig.

5. iMessage van Apple is een leuke gadget al ken ik maar één persoon die het gebruikt en daar zit ik meestal ofwel gewoon naast of rechttegenover.

6. de trein rijdt op maandag ook niet op tijd maar daar zagen we niet over want we zijn verkouden en dus moeten we daarover zagen.

7. mijn talent wordt niet naar waarde geschat, dus vraag ik me af of ik mezelf kan bestempelen als een miskend genie?

8. ik heb de twitterboodschap “retweet this if you hate mondays more than you hate Tom Cruise” niet geretweet omdat ik verkouden ben en de trein niet op tijd reed. En omdat ik Tom Cruise best leuk vind.

Geplaatst op 17/10/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Goh, wat ben je toch zielig. Denk niet dat fitnessen je verkoudheid en, daardoor, stijfheid weghaald, maar je kunt het altijd proberen. Dat worden dus twee treinen eerder dan normaal, als je het voor het werk wilt doen, of geen lidmaatschap na het werk, dan ben je te moe. 😉

  2. Ben momenteel ook verkouden en heb van die menthol zakdoekjes gehaald. Niet dat het helpt, maar het maakt je neusgaten iets meer open.

  3. Ach wat zijn jullie toch zielig, moet ik nu afreizen naar het zuiden om “Vicks” op jullie borst te komen smeren?

    Kom op mannen! Lekker een stoombad, met wat van die Vicks, dat maakt de porieën open… en dan vroeg naar bed.

  4. Veel beterschap, Toomawashi en verzorg je goed.

  5. Niets zo doeltreffend tegen een verkoudheid dan een dagje sauna … exactly my plans for 2morrow (ook al heb ik (nog) geen verkoudheid momenteel 🙂

  6. On this Tuesday I can sympathise with you on the following points:

    1 b
    2
    3
    6
    7

    Wearing a pink sweater is rather gay I’m afraid and should only be done when elegantly slumming on the Lippenslaan in Knokke

  7. @Sigert: I don’t get it… ik dacht dat het jaarlijkse sauna-event op donderdag was? http://www.nationalesaunadag.be/
    @Tooma: Nummer 8 is echt verwarrend… hou je dan nog meer van maandag dan van Tom C.?

  8. @Bentenge: no thanks, het is zo al warm genoeg in de sauna dat ik hem ook niet nog eens moet delen met 20 extra gratis deelnemers per cabine pleasethankyou 🙂

  9. Amai hoe diep. Ik denk meestal maar : wat zal ik zo meteen eten?

  10. Stok! Stok! Come & get it!

Geef een reactie

