hello world

Ik vind het zelf een beetje raar te bedenken dat ik nog maar net terug ben van een drie weken durende reis en dat ikΒ  nu al weer vol enthousiasme blader door de brochures met vakantiebestemmingen.

Kleurrijke foto’s lokken me naar fris groen begroeide heuvels en helderblauwe meren.

Mijn leven is, zo besef ik nu, te kort om al te veel tijd te verkwisten aan dagdagelijkse beslommeringen terwijl de wereld daar zo maar ligt, klaar voor mij om te ontdekken.

Please send money. Thank you.

Geplaatst op 30/09/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Jullie zullen daar in de Belgique ook wel een uitdrukking voor hebben: “penny pincher”! πŸ˜‰
    Wist je dat eigen land ook heel mooi is?

  2. We zijn vandaag naar Bobbejaanland geweest … Heeeel mooi en helemaal niet ver. En je vindt er alles, een prachtig meer, hoge bergen, woeste rivieren … en zo eind september heerst er nog een echt zomers klimaat! De verblijfstaks per dag is misschien niet zo goedkoop (32 Euro per persoon) maar ook niet onoverkomelijk. Het is er bovendien superveilig, overal waar je komt wordt je wel ergens vastgesnoerd en ingeriemd πŸ™‚ Iedereen lacht er bovendien altijd … Er is wel een avondklok en dan wordt je onverbiddellijk het land uitgezet … maar niet getreurd, voor 20 Euro extra kan je er elke dag van het jaar terecht! Echt jong, gewoon doen, daar kan geen enkele reisbrochure tegenop πŸ™‚

  3. Peter, het hangt er al van af welk deel van het land, nietwaar? BE staat gewoon tΓ© vol gebouwd met veranda’s en tuinhokken…
    Sigert: je moet in de marketing gaan, gij πŸ™‚

  4. ook aan ’t aftellen naar je pensioen, are you?

  5. Ik ben vorige week ook naar Bobbejaan zijn land geweest.
    ‘k Had een bijna-dood ervaring in die Sledge Hammer.
    Daar zegt Sigert niks over in zijn aanbeveling eh?

  6. De kerktoren kan je ook ontdekken hoor.

  7. @koffie-enz… : die moet ik gemist hebben ergens achter een bos of heuvel πŸ™‚ Ik ben wel in een typhoon beland, gelukkig netjes aangekondigd en dus stipt de veiligheidsvoorschriften nageleefd.
    Volgens mij hebben ze ook wel therapie voorzien voor bijna-dood ervaringen: probeer dit eens de volgende keer: http://www.bobbejaanland.be/nl/attraction/bootvaart πŸ™‚

  8. @margogogo: euuuhhh: neen maar wel naar de vrije tijd πŸ™‚
    @koffie-enz: die Sledge Hammer, daar kan ik ook niet tegen maar ik ben dan ook een erg fragiele natuur
    @zapnimf: is dat wel veilig met al die pastoors? πŸ™‚

Geef een reactie

