rocks, rocks, rocks and rock & roll

Liefste dagboek,

Het leven van een diva (m/v) is niet altijd een lachertje.
Uren in de auto zitten, honderden kilometers rijden van de ene hoop stenen naar de andere hoop stenen, het is zwaar.
Een roadtrip is rock & roll hadden ze me gezegd. Mijn gat.
Rock genoeg, en dat de roll achterwege blijft, dat kan je alleen maar uit de grond van je hart hopen wanneer je onder een overhellende rots door wandelt.

Terwijl ik me ’s avonds hier vaak de bedenking maak dat de US of A voor een groot deel vast is blijven steken in het Stenen Tijdperk, huppel ik overdag dartel langs de rand van één of andere Canyon, vol ontzag voor de natuur en de krachten die miljoenen jaren geleden het landschap maakten tot wat het vandaag is.
Tenminste als ik al niet om half acht ’s avonds in slaap val.
Had God gewild dat ik dit elke dag zou doen, had hij me wel als berggeit geschapen.

Geplaatst op 15/09/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Wie zegt dat jij geen berggeit bent? Al die andere berggeiten volgen je toch? Ze zijn zo mak als schapen…

    Soms zit het mee en soms zit het tegen… momenteel zit het je even tegen, maar dat kan die andere geiten ook overkomen. 😉

  2. Het stenen tijdperk heeft gelukkig nog wel toegang tot internet.

  3. en voor je het weet ben je aan een lekker groen blad bezig :p

  4. Maar schaap toch

  5. meiiiiiiii meiiiiiiiiii 🙂

Geef een reactie

