random tuesday thoughts

De cd Echoes van Will Young die ik had voorbesteld in een vlaag van zinsverbijstering na het horen van de fantastische single Jealousy is vandaag geleverd.
Het was te verwachten dat de single het beste nummer zou zijn, en Will lost dan ook mijn verwachtingen op een magistrale wijze in.
Het is een leuke poppy cd maar geenszins wat je zou hopen voor een cd met Richard X als producer. Ook het boekje is niet veel soeps.
Will is nu ook niet direct een Adonis en geeft een heel nieuw elan aan de notie “bad hair day”.


Frank Provost of Vidal Sassoon zouden er een vette k(l)uif aan hebben.
Maar de cd’s zijn helemaal niet duur online en dus is de balans kosten-baten toch positief.
Vooral de donkere donderwolken en de aanhoudende plensregen passen perfect bij de sfeer die de muziek oproept.
Ik vind het alleen jammer dat er met stift op mijn hoesje is geschreven.
Blijkt, na klacht via mail bij Play.com, dat ik de gesigneerde versie heb gekregen.
Will geeft overduidelijk ook een heel nieuw elan aan de notie “bad handwriting” .

Ik wacht vol ongeduld op de man van UPS die me mijn 2 reiskoffers moet gaan leveren die mijn “bare necessities” voor 3 weken Amerika moeten gaan bevatten.
De Nederlandse leverancier heeft me al laten weten dat ik maar 1 pak zal ontvangen en dat de kleinere koffer in de grotere zit verpakt en dat ik dus geen klacht moet neerleggen omdat ik ogenschijnlijk maar 1 koffer zal ontvangen.
Mijn reputatie van hysterische bitch is blijkbaar buiten de landsgrenzen eveneens een gekend feit.
Ik hoop dat UPS ook per boot levert want de derde zondvloed van de dag spoelt ondertussen het trottoir schoon.

Hadise gaat blijkbaar op tournee.
Alleen weet ik niet waarheen. Ik weet wel dat de concerten op deze manier zullen beginnen:

U bent vast blij dat u dat nu weet.
Geen dank.

NOTE TO HADISE:
Will you change your name? Will it get you far?

Geplaatst op 23/08/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. a random tuesday thought that pops up in my mind… die das menneke, wat doet die daar op die foto?
    enfin… laat hem hangen zou ik zo zeggen, de biggetjes zullen je dankbaar zijn

  2. De tournee telt welgeteld 2 concerten: Istanbul (of course) en Cyprus
    At least she’s trying … I guess 🙂

  3. @bentenge: so i guess i know what you will be wearing the 9th of September 🙂
    @moderu: well, I guess that will get her 24 points when she does Eurovision again 🙂

  4. Test test. Wel of niet dragen op 9 september ? I pa testing

Geef een reactie

