news of the (advertising) world

U wou marketingtrucs?
Wel, dit is er één van:

Geplaatst op 28/07/2011, in masukomi (media) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. ach juist, de potentiële klant aanspreken met een gerichte vraag?

  2. Ik ben duidelijk niet de doelgroep…

  3. waarom niet Elke? you do not watch but listen? you do not blush in lingerie? Ow, how very impertinent.

  4. @bentenge: my point exactly
    @elke: alllez zeg, waar zit je avontuurlijke kant ? 🙂

  5. @bentenge: I always blush. That’s the problem.
    @toomawashi: ik ben een seut. Leg je er maar bij neer, heb ik ook al gedaan 😉

  6. Ik begrijp deze reklaam eigenlijk niet goed … wat is het product?
    Make-up?
    Foto-toestellen?
    Wasproducten?
    Iets voor mannen?

  7. @dulcera: het product is lingerie (merk: blush) en de rest is een verwijzing naar news of the world en het afluisterschandaal en de rol van Rupert Murdoch. Voilà 🙂

  8. Ah, ok … (ik moet écht wat meer buiten komen!)

Geef een reactie

