dear toomawashi, … session 2

Wel wel wel.
Ik had het kunnen denken.
U heeft me overduidelijk nodig.
Mij, en mijn emotionele intelligentie.
Aan mijn ravissante uitstraling heeft u natuurlijk niets, want dit is een web based hartsrubriek.

Christoff (met 2 effen) heeft trouwens een nieuwe cd uit, samen met zijn vrienden (en zijn zus Lindsay, maar dat is ook een vriend).
Gewoon dat u het weet.
Uit uw vragen kan ik zowat afleiden dat dergelijke feiten u waarschijnlijk interesseren.
Vandaar.

En nu: to business.

  1. Dear Toomawashi,
    Een bekende van mij zit met een probleem. Hij is homoseksueel en overtuigd vegetariër tegen het veganisme aan. Kan hij toch een pijpbeurt geven, want in feite stopt hij dan ‘vlees’ in zijn mond.
    Hopend op een ‘bevredigend’ antwoord uwerzijds, welke ik uiteraard door zal sturen naar belanghebbende.

    Toomawashi says:
    Dear Peter,
    Homoseksuelen zijn meestal vegetariër omdat ze aan de lijn zijn.
    Een mooi figuur zorgt immers voor meer pijpbeurten maar ooit zal hij zelf op de knieën moeten.
    Je kan hem gerust stellen.
    Vegetariërs hebben een probleem met het doden van dieren voor het vlees.
    Levend “vlees” is echter geen probleem.
    Tenzij het “vlees” van uw “bekende” dood vlees is.
    In dat geval zou ik dan ook een pijpbeurt ten stelligste afraden.
    Love,
    T.

  2. Dear toomashrink, telkens ik moet kakken, begin ik te zweten. Zou het ‘tussen mijn oren’ zitten?

    Toomawashi says:
    Dear Donkey,
    De volkswijsheid leert het ons: “nen ezel zweet van ’t schijten“.
    De symptomen zijn dus volkomen normaal.
    Vanuit mijn medische achtergrond kan ik je vertellen dat wanneer ezels kakken, ze een schikreactie vertonen die wordt verklaard door de aanwezigheid van harde stukjes hooi in de ontlasting.
    Dat prikt aan de poep. maar dat zal je wel weten.
    Love,
    T.

  3. Dear Toomasexual,
    Een overbuurman (die overigens net ontslagen is, dit echter geheel terzijde) begon laatst over blote piemels toen ik hem vertelde dat er nu geen inkijk meer is in onze badkamer wegens 3/4 mat glas in het raam …
    Moet ik me zorgen maken of raad ik hem toch best een abonnement op den ‘Attitude’ aan

    Toomawashi says:
    Dear Sigert,
    De natuur moet u wel zeer goed toebedeeld hebben als uw overbuurman doorheen een raam met 3/4 mat glas uw “lid” nog kan aanschouwen.
    U kunt hem nog steeds een abonnement op Attitude aanraden maar aangezien het type mannen als u niet vaak in het magazine verschijnen, vrees ik dat dit geen bevredigend alternatief is voor de overbuurman.
    Ikzelf zie anders wel een gratis abonnement op Attitude zitten. Als het moet wil ik daarvoor zelfs eens door uw raam gluren.
    Love,
    T.

Geplaatst op 27/07/2011, in betsu ni (nothing) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Dear Toomasexual,

    Ik vind uw reactie zeer impertinent. Eerst en vooral speelden de feiten zich af vooraleer er sprake was van het 3/4 mat glas, tenzij u er me zou van verdenken me opzettelijk te vertonen op een verhoogje om boven de 3/4 zone uit te toornen, maar zo ziekelijk schat ik u vooralsnog niet in. U dicht mij bovendien afmetingen toe waar ik op zich gevleid mee zou kunnen zijn maar die ik niet meteen wens te delen met uw lezers. En ook uw laatste opportunistische opmerking kan ik geenszins smaken. Wat moet mijn buurman wel niet denken ? Niettemin dank voor het (ont)luisterend web based oor 🙂

  2. dear Sigert, ik ben blij dat u er wat aan gehad heeft. U geeft dus online toe uw kroonjuwelen in de (zonder 3/4 matering) etalage te hebben gezet en verwondert u nadien over een op hol geslagen buurman? Nu dat noem ik nu nog eens impertinent. Ik ben nu wel erg benieuwd om uw nieuw raam te komen aanschouwen 🙂

  3. Helaas, tot SP.a kan ik me niet richten voor snel advies, want ben niet zeker of ze mijn vraag gaan begrijpen, laat staan zinvol beantwoorden.
    Dus richt ik met tot u, o blanke mannelijke Oprah.
    Ik heb caractère. Zowel persoonlijk als in mijn kast. Maar nu vraag ik me af of ik de kastversie wel mag gebruiken? Dat geurtje bevat immers wierook… en ik wil ten allen prijze vermijden dat ik vrouwen en/of mannen aantrek als een magneet. Any advice?

  4. Beste Toomawashi,

    geeft u ook advies op prangende vragen en problemen die zich niet ter hoogte van het onderlichaam situeren?

    Liefs,
    Elke

  5. @bentenge: uw vraag is in behandeling
    @elke: waarmee u dus insinueert dat het “caractère” van bentenge zich ter hoogte van het onderlichaam bevindt 🙂 U weet precies meer dan ik 🙂
    maar : ja natuurlijk, I’m all ears

  6. Toch nog even ter verduidelijking:
    1) vóór de matte beglazing bevond zich een gordijn aan het raam en een kast tot op euh, kroonjuweelhoogte wat toch enige censuur met zich meebrengt
    2) mijn overbuur woont eigenlijk schuin tegenover ons huis wat inkijk sowieso al bemoeilijkt en bovendien loopt er een steenweg tussendoor die van gevel tot gevel een afstand met zich meebrengt die ongeveer 50 meter bedraagt … ik huiver bij de gedachte welke hoogtechnologische apparatuur mijn overbuurman gebruikt om ook maar een glimp van mijn mannelijkheid op te vangen.
    3) last but not least, als hij dan als getrouwde vader van 3 kinderen toch nog enige interesse zou hebben in de onderste regionen van mijn goddelijk lichaam 🙂 dan komt dat misschien wel doordat ik al eens met hem onder de douche sta na het badmintonnen lol Al is dat na de problemen met mijn knie al even geleden en is dat misschien de verklaring van zijn gedrag. Dat ik er zelf niet op gekomen ben 🙂 Thanks for nothing 🙂

  7. @sigert: misschien de volgende keer uw zeep eens laten vallen en zien wat het geeft…. 🙂

  8. @Toomawashi: dat laatste over die zeep is een “onverantwoord interessant”e commentaar.

  9. Ligt het aan mij, of heb je die Sigert écht op zijn paard gekregen 🙂

  10. @dulcera: Sigert kan even goed paard rijden als Madonna 🙂 Maar ’t is ne coolen en er is meer nodig om hem op stang te jagen 🙂 misschien jouw commentaar LOL

Geef een reactie

