#FF @florriemusic because pop music is much more than Lady Gaga.

Vorige week vrijdag zag ik in mijn Twitter newsfeed het volgende bericht : #FF @toomawashi
Ik dacht: “WTF is #FF?” dus toch maar even vragen.
Je weet nooit dat het staat voor iets als “Fist Fuck Toomawashi “en in dat geval moet ik natuurlijk klacht neerleggen bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding wegens homofoob geweld.

Blijkt het allemaal nogal mee te vallen.
De hashtag  (tag om berichten te categoriseren) #FF staat immers voor Follow Friday.
Elke vrijdag kunnen Twitteraars blijkbaar andere “interessante” gebruikers onder de aandacht brengen van hun followers.
Het streelde mijn ego en iets moet beduidend meer dan je ego strelen om onder klachtvorm ontvankelijk te worden verklaard. Dus klaagde ik niet, het is eens iets anders.

En vandaag is het dus opnieuw vrijdag, dus hoog tijd om hip te wezen. Hashtaggen is de boodschap.
Nu zijn op zich de meeste mensen die ik volg op Twitter vrij oninteressant maar gelukkig ontdekte ik gisteren de nieuwe video van Florrie die gemaakt werd in opdracht van Dolce & Gabbana.
Blijkbaar om reden van het feit dat het liedje kadert in een modeproject links of rechts, in fact: I’m not bothered.



Het is het resultaat dat telt en laat nu “I Took A Little Something” mijn favoriete liedje zijn van Florrie’s laatste EP Experiments én een popsong zijn van het kaliber zoals die vroeger alleen door Stock, Aitken & Waterman uit de mouw werden geschud.

En vandaar, *tromgeroffel*:

ToomawasHIT of the day: Florrie – I Took A Little Something

#coolsong #coolgirl #popismorethanladygaga
#ifigetanyhipperiwillbreakin2

UPDATE – 03.51 PM:

Ik neem aan dat Florrie weet dat #FF niet voor Fist Fuck staat…
LEARN MORE ABOUT THE FLORRIE PROJECT HERE…

Geplaatst op 24/06/2011, in ongaku (muziek). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Haar van Wordpress

    Ik ben gestopt met twitter, maar als ik dit zo lees denk ik: tja, soms mis ik het wel. Het had ok wel iets. Maar ik doe het niet zo goed in sociale media zoals hyves en twitter enzo. Ik ben vaak veel te uitgesproken en krijg dan de halve wereld over me heen.
    Maar ik heb #FF ook gegoogled om mijn kennis aan te vullen hoor!

  2. Did you just call me “oninteressant” in my face?

    Like the Florrie of the day though

  3. Bij deze weet ik weer waarom S, A &W mij vroeger niet konden bekoren. Maar goed, qua muzieksmaak zal het met ons niet lukken, zo bleek al ;-). Laat dat geen beletsel zijn om very unladylike uit de hoek te komen (ik vermoedelijk meer dan gij) en om politiek uit de hoek te komen.

    Ik weet toevallig dat nog meer twitteraars niet weten wat #FF is en ik zou het eerlijk gezegd ook weer niet geweten hebben, mocht ik twitteren. Het duurde al eeuwen vooraleer ik doorhad wat LOL was. Unhip is my middle name, vrees ik. Ik zie ook niet echt in waarom vrijdag daarin speciaal zou moeten zijn. ’t Is verdorie al visdag, dat lijkt me meer dan genoeg.

  4. @Haar: ik moet me ook steeds inhouden om niet iedereen terecht te wijzen wanneer ze zich hopeloos belachelijk maken maar ik heb geleerd mijn superioriteitsgevoel te kanaliseren LOL
    @Fresco: I think I just did but let’s face it: you should tweet more often 😉
    @Elke: if you’d be my fag hag, i’ll be your gay LOL

Geef een reactie

