does this come in S or M?

Sold!
I’ll take 2 of them.

Geplaatst op 06/06/2011, in haikara (mode & stijl) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Voor mij niet, als het voor u gelijk is 😉

  2. als ze goedkoper zijn dan een fitnessabonnement… dan ook voor mij één graag !

  3. hopelijk is de T-shirt onderaan niet te wijd, want over de broekrand laten hangen zou beetje vreemd zijn 🙂
    now, gelieve er twee te bestellen, eentje voor mushin en de 1+1 gratis voor mij (yes, ik heb schizofrene neigingen)

  4. Ziet er me eerder uit als een Largeke… 🙂

  5. @elke: ze hebben het in vrouwenversie ook 😉
    @mushin/bentenge: ik zal misschien een pallet bestellen kwestie van te kunnen genieten van stapelkorting. Ik denk dat het doelpubliek niet echt “smal” is op de heupen dus vrees ik ook niet voor het feit dat de shirts te wijd zijn onderaan 🙂
    2maguro: so you want one too, I guess 🙂

  6. hm, ziet er in ieder geval iets meer sexy uit dan deze: http://theletter.co.uk/images/lc/simon_berg_body_tshirt.jpg

  7. @margogogo: dat is de Kringloopwinkelversie vrees ik LOL

Geef een reactie

