12 of 12 – April 2011

Dus.
Het is vandaag de 12de en in een vlaag van complete zinsverbijstering heb ik vorige maand besloten om mee te doen aan de blog-meme “12 of 12”.
Tot zover het interessante nieuws.

Minder interessant is dat je als blogger op de 12de, vandaag dus,  12 foto’s moet gaan nemen van wat er in je leven op de bewuste 12de (April 2011) gebeurt, zijnde: niet erg veel.
Maar goed. Hier gaan we dan:

Foto 0:
Je beseft dat je tijd hebt om bloggen, want je werkt halftijds en dus moet je pas in de namiddag gaan werken. Het is echter nog onmenselijk vroeg en er is nog niks noemenswaardig gebeurd in je leven maar je vindt de perfecte oplossing, zijnde:

Foto 1:
Een mens moet ook op de 12de eten en dan nog op een verantwoorde manier, maar geen nood: je bent creatief in de keuken.
In plaats van boterhammen, kies je voor havermout gesopt in sinaasappelsap met magere yoghurt, honing, walnoten en kaneel.
Niet zo alledaags, dus misschien toch een foto waard, zijnde:

Foto 2:
Tijdens het ontbijt schuim je het www af op zoek naar nieuws. Eén van je Turkse idolen heeft haar nieuwe video online gezet.
Op zich ook niet bepaald materiaal om een foto mee te vullen ( het beeld beweegt steeds), maar gelukkig is er van de 234 foto’s toch 1 min of meer scherp, zijnde deze:

Foto 3:
Je moet nog in het postkantoor langs om een zending op te halen en dus moet je eerst gewassen en aangekleed geraken. Al zeker geen materiaal geschikt voor de gevoelige plaat, want daar doen we nu eenmaal niet aan mee (zonder dat we daarvoor rijkelijk worden beloond).
Als stijlicoon heb je natuurlijk hulpmiddelen bij de hand om er steeds fabelachtig uit te zien en die kunnen dan misschien wel op de foto, zijnde:

Foto 4:
Je hebt nog even tijd alvorens naar het werk te vertrekken. Tijd om allerlei dingen te doen waar je geen foto’s kan van nemen wegens hoogst oninteressant, behalve misschien een plaatje draaien met een hoesje dat toch ietwat fleurig op de foto zou staan, zijnde:

Foto 5:
Op de trein wendt de NMBS alle middelen aan om de klant terdege te informeren over zijn whereabouts, zijnde:

Foto 6:
Een krant die rondslingert in de trein vertelt me tussen de lijnen dat ik (in mijn hoedanigheid van Vissen) al de helft van mijn dag heb verkwanseld aan het nemen van nietszeggende foto’s terwijl de wereld een boel verrassingen voor mij in petto had, zijnde:

Foto 7:
Op het werk had ondertussen een collega een zeer pertinente observatie gedaan tijdens mijn afwezigheid, zijnde:

Foto 8:
Tijdens de koffiebreak surf je even op het www en steek je weer al eens iets op, zijnde:

Foto 9:
Levenswijsheden moet je delen met je vrienden en dus loop ik snel langs bij Noukie om haar even op iets te wijzen, zijnde:

Foto 10:
Kashi en ik hebben vandaag dus iets heel erg belangrijks geleerd, zijnde:

Foto 11:
De foto in mijn wc doet me keer op keer lachen wanneer ik mijn geslachtsdeel ontbloot in zijn richting.
De foto, zijnde:

Foto 12:
Blote piemels blijken een constante in mijn leven, zo merk ik op tijdens het bewateren der bloemen, zijnde:

Er zijn ergere dingen in het leven, u zal het vast met me eens zijn.

Geplaatst op 12/04/2011, in hima (vrije tijd) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 11 reacties.

  1. Interludium was anders ook tof, hoor…

  2. jamaarja, daarnet stond alleen de eerst foto erop. Nu is interludium natuurlijk niet meer van tel.

  3. een interludium kan ook wat langer duren hé 🙂
    ik herinner me dat die filmpjes op de BRT ook ellendig lang leken te duren 🙂
    en hoe heette dat programma weer met Regine Clauwaert? dat was ook zo een vullertje….

  4. OMG! Ik zie het voor mij maar weet het gelukkig ook niet meer. Effe google’en… Kunstzaken!!!

  5. Tenzij je de lottotrekking bedoelt 😀

  6. de lottotrekking… dat was het 😉

  7. Aumagad een witte G-Shock!!! Ik ben al jaren op zoek naar de perfecte witte Baby-G!

  8. Heb gisteren ook zitten wachten op een dag vol verrassingen…mss moest ik toch een andere omgeving zoeken, in de slaapkamer van mijn neefje (behangen) zaten enkel spinnen… 🙂

  9. Volgens mij had jij op 12 april een piemelcomplex 🙂

  10. aan zelfvertrouwen had je die dag in alle geval geen gebrek.

  11. @nina: ahbahjaat, heb die 2 jaar geleden in Londen gekocht in de Casiowinkel maar ik weet nu niet of ze die ook in Baby-G hadden…
    @nathan: naar verrassingen zoeken in de kamer van je neefje, dat is al anderen zuur opgebroken 🙂 Je bent dan ook een “late” vis hé, het was enkel voor die van het begin van de maand maart LOL
    @frisco: if you say it, it must be true, being an authority on the matter 🙂
    @mushin: ik had die foto van mijn hoge hakken er niet mogen bijzetten, zekers? 😉

Geef een reactie

