movin’ movin’

De dag is nog jong maar ik ben al tot een aantal besluiten gekomen:

  1. Ik wil nog wel eens verhuizen maar ik zal dan mensen inhuren om dat voor mij te doen, terwijl ik op een exotisch eiland onder de parasol lig met een cocktail in de hand. Ik heb de voorbije 2 dagen Goede Vriend B. mentaal bijgestaan tijdens zijn verhuis en occasioneel een stuk van 112.000-delig verleden afgestoft en ik ben ervan overtuigd geraakt dat verhuizen je leven met 2 jaar inkort.
  2. Een goede raad:
  3. Alleen al het feit dat je nadien moet gaan zoeken naar een theelichtje in 40 verschillende kartonnen dozen is al reden genoeg om niet te verhuizen.
  4. Hierbij zal ik de inrichting van mijn huis overlaten aan Fresco. Zijn nieuwe appartement is zo perfect-in-het-kwadraat, dat ik me tijdens het zwemmen voor de kust van mijn exotische vakantiebestemming geen zorgen zal hoeven te maken welke graad van “coolness” of “hipness” mijn nieuwe interieur zal uitstralen. Ik zal wel eerst officieel én op papier bezwaar uiten tegen het integreren in mijn interieur van posters van Heather Small of subtiele verwijzingen naar een vervlogen adoratie van de Dolly Dots.
  5. Het aanleveren van de Doe-Het-Zelf-materialen zal ik toevertrouwen aan Moderu. Ik zal daarbij contractueel vastleggen dat ik alle rekeningen stipt zal terugbetalen tezamen met een forfait voor de brandstof om te vermijden dat hij voor elke schroef apart naar de DIY-zaak rijdt met de bedoeling de knappe kassier diep in de ogen te kijken en smachtend “voor u ook nog een fijne dag” te kreunen na het afrekenen.
  6. Atos Wordline stuurt me te vaak Visa- en Mastercardafrekeningen.
  7. Ik moet mijn kat aanmelden bij het Vaticaan ter Erkenning Van Een Mirakel want 10 jaar na de diagnose van een leveraandoening die haar levensduur zou beperken tot 3 jaar, ziet ze er deze morgen weer bijzonder vitaal uit.
  8. Oh Land is een cool Deens wijf met een bizarre artiestennaam. In het echt heet ze Nanna Fabricius, ook niet echt een compleet succes in tegenstelling tot haar single Sun Of A Gun which is nothing short of bloody amazing.
Geplaatst op 01/04/2011, in tetsugakuteki (filosofisch) en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Bij mijn laatste verhuis (zo’n 3,5 jaar geleden) heb ik gezworen dat ze mij de volgende keer maar moeten verhuizen. Mij naar een serviceflat dus. Never again. Tenzij ik een steenrijke man vind die mij in zijn huis opneemt, maar die zal ook wel alles betalen dan. Een knappe, fitte, lieve, toffe, grappige, gewoon gebleven steenrijke man dus.

    Ok. Nu ik dit herlees, zal dat wel een utopie zijn. De serviceflat it is. Binnen 60 jaar dan.

  2. Oeps. 30 jaar dus. 😀

  3. Ik denk dat ik mijn huis in de stad nog inruil voor een villa op den buiten alvorens ik voor de serviceflat opteer 🙂

  4. met een knappe tuinman zeker?

  5. you read my mind, how scary (komt vast door de nieuwe strenge bril LOL)

  6. maar ik heb hem pas volgende week! Fijn te horen dat hij nu al werkt 😀

  7. 1)Moving on up and moving on out is niet voor mietjes, hé

    4) Uiteraard kan ik op eenvoudig verzoek zorgen voor posters van Madonna of subtiele verwijzingen naar een vervlogen adoratie van Luv. 🙂

    5) Ik moet dringend nog een schroefje halen bij Van Den Nest…

Geef een reactie

