12 of 12

Ik kwam op het idee voor deze blogpost, waarde dokusha, omdat ik …. schaamteloos dingen durf kopiëren van andere blogs.
Als iets leuk is, is het leuk, nietwaar? Een mens moet daar niet onnozel over doen.
Het heeft weinig zin om het warm water telkens weer opnieuw uit te vinden, u bent het vast met me eens.

Eerst even wat bijkomende informatie, voor een goed begrip:

A “meme” is:

  • An idea that, like a gene, can replicate and evolve.
  • A unit of cultural information that represents a basic idea that can be transferred from one individual to another, and subjected to mutation, crossover and adaptation.
  • A cultural unit (an idea or value or pattern of behavior) that is passed from one generation to another by nongenetic means (as by imitation); “memes are the cultural counterpart of genes”.
  • Het “12 of 12”-meme -concept komt uit het brein van deze blogger.  En het was deze blog waarop ik het voor het eerst zag.

    Kortom, het komt eigenlijk hierop neer: neem op de 12de van elke maand 12 foto’s en zet ze online. Cool, nietwaar?
    En dus krijgt u vandaag de eerste 12 of 12 op Toomawashi geserveerd. Het is tenslotte de 12de vandaag.

    Alleen:
    … zijn de foto’s niet vandaag genomen want ik heb zowat de hele dag in de keuken van mijn moeder doorgebracht, iets wat niet echt zéér interessant is om op de gevoelige plaat vast te leggen. De foto’s dateren van een tijd geleden.
    … zijn het 13 foto’s maar 2 foto’s zijn eigenlijk één omdat ze a) en b) zijn van eenzelfde gegeven, begrijpt u?

    Dus, hier gaan we: 12 of 12 – March 2011

    1.

    Dit was ook voor ons een complete verrassing.

    2.

    Neen, we hebben al genoeg sjakosjen, maar de etalage was fantastisch.

    3.

    There is no such problem that a new pair of shoes won’t solve.

    4.

    De oplossing voor de dalende platenverkoop, maar very unladylike.

    5.

    De “groene” wagen, zoals dat heet.

    6. a)

    Eén van mijn idolen kondigt een gratis concert aan

    6. b)

    Eén van mijn idolen geeft dan ook een gratis concert.

    7.

    Eén van mijn idolen is curator van een expo van blote piemels: zeer “unladylike“.

    8.

    Even plassen en de kunst op de muur bewonderen.

    9.

    Oorlog is beter voor de lijn.

    10.

    Anyone who says orange is the new pink, does not have a clue.

    11.

    Black is not a colour. Blue is.

    12.

    Call girls worden steeds assertiever als het op publiciteit aankomt.

    Geplaatst op 12/03/2011, in hima (vrije tijd) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 11 reacties.

    1. Strange I’ve seen that meme before 🙂
      Tof dat je meedoet
      Foto # 4 is niet alleen very impertinent en zou volgens mij moeten geklasseerd worden onder rock & cock

    2. lovely idea! great pictures!! cheers, thanks a lot! 😉

    3. @fresco: een goed idee moet wat rijpen bij mij LOL
      @joris: stay tuned 4 more 🙂

    4. Tiens, was dat die very limited edition x-rated 12″ van Erotica niet lol ?

    5. @sigert: dus ge hebt die dan toch, die maxi? 🙂

    6. Damn … busted 🙂

    7. Cthulhu fhtagn!

    8. het was te denken dat die Cthulhu in uw oog ging springen. Misschien een idee voor de volgende carnaval? LOL

    9. @sigert : liegen, altijd maar liegen 🙂

    10. @frisko: ja, ik heb even getwijfeld want ik vind het nogal een gedoe, dat foto’s nemen, ik ben er niet zo echt aan. Maar toch, ik kan niet achterblijven hé 🙂
      Wat foto 4 betreft: ik zeg “when your cock turns blue, you know what to do…” LOL

    11. Carnaval…? Hmmm, daar zeg je iets, het overwegen waard. Maar dan moet ik op zijn minst eerst op stelten leren lopen… 🙂

    Geef een reactie

