i work all night i work all day to pay the bills i have to pay

En zodoende bel ik, waarde dokusha, na de carnavaldagen mijn kinesist uit zijn bed. De ochtendstond geeft goud in de mond of hoe ging dat gezegde ook al weer.
“‘allo?”
“‘allo, bij de kinesist?”
“ja, ’t is Kenza”

*Who the fuck is Kenza?*

“Dag Kenza, goeiemorgen. Ik wilde graag een afspraak vastleggen voor mijn kinesitherapie.”
“Alles staat nogal vol. ’s Avonds zal moeilijk gaan. Kunde overdag komen, meneer?”


“Natuurlijk Kenza, ik ben namelijk in ziekteverlof.”
“Perfect. Past dat voor u, morgen om 19 uur?”
“Euuuuu…. perfect!”
Aalstenaars zijn rare mensen.

Geplaatst op 09/03/2011, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. 19 h, dat is toch midden in de namiddag zeg? Als den delhais zal open is tot 20 h…

  2. @elke: had jij eens niet geschreven dat de klokken in je huis niet echt accuraat werken? LOL

  3. Sinds de laatste Star Trek film had ik al een vermoeden van Spock! (Of was dat wishful thinking…?) 😉

  4. Is Spock dan ook een kinesist in Star Trek? 😉

  5. Sweetie, wat is Spock NIET in Star Trek? 😉

  6. face. bothered.
    😉

Geef een reactie

