the girl in the picture is not me because i am a man

“Het is een mooie foto”, zegt de chirurg terwijl hij mijn wervelkolom bewondert op zijn computerscherm.
“Ik had wat meer moeten lachen”, grap ik en ik tover een clownerie op mijn gelaat om mijn woorden kracht bij te zetten.
Hij kijkt me even bedenkelijk aan maar glimlacht vervolgens breed terug.

Hij begrijpt me, dat had ik al gevoeld toen ik de eerste keer op consultatie kwam.
Wanneer iemand je de keel oversnijdt en jij hem daarvoor bovendien nog betaalt, moet het persoonlijk contact goed zijn, nietwaar?

 

Goed nieuws dus.
Je knijpt hem tenslotte steeds een beetje wanneer je op controle moet na een chirurgische ingreep. Doemdenken zit ons immers in de genen en horrorscenario’s passeren de nacht voordien als een slideshow in je brein.
“Nog wat geduld oefenen”, tempert hij mijn enthousiasme wanneer ik vraag of ik terug mag gaan sporten, “Je mag niet vergeten dat je nog maar 4 weken geleden bent geopereerd.”
“Okee” zeg ik terwijl ik eigenlijk “Are you fucking kidding me?” wil zeggen.
Geduld is nooit mijn sterke kant geweest.

Ook nu mijn leeftijdsteller vrijdag onherroepelijk in “officieel onhip” overgaat, zit ik te springen om me onder te dompelen in de draaikolk van het hipsterleven.
Ik ben er klaar voor: enkele dagen quality time met mijn lief in mijn favoriete stad.
I guess I’ll see you later.
Bye.

ToomawasHIT of the Day:
Alexis Jordan – Shout Shout (Tears For Fears reference included)

Geplaatst op 02/03/2011, in hima (vrije tijd) en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. De titel is loud and clear.
    En de onhippe leeftijd? 40 is the new 25. Of zoiets.

  2. 5 dernaast 🙂 nie slecht LOL

  3. I’m afraid you’re 6 years too late to be called a ‘hipster’ dear as the demographic age of this group is 18-36. You now belong to the middle-age class. Take it like a man baby, if that’s what you are 🙂

    But cheer up: still 20 years to go before old age.

  4. @frisko: how depressing life is 🙂

Geef een reactie

