it is better to be a coward for a minute than dead for the rest of your life

Alle begin is moeilijk, waarde dokusha.
Zo heb ik 2 nieuwe collega’s – die ik natuurlijk niet ken aangezien ik tegen niemand spreek op het werk – die nu ongeveer een week of 2 opmerkingen in verband met dossiers uitsturen naar de betrokkenen. Vandaag hoor ik vanachter mijn kast – waar ik me verschuil zodat niemand weet dat ik er ben en ik ongestoord kan werken – de ene aan de andere ietwat ongerust vragen:
“Zeg heb jij al eens een antwoordje gehad op één van je mails?”, waarop de andere antwoordt:
“Ja, maar ik heb het nog niet gelezen!”.
De juiste ingesteldheid is een garantie voor een briljante carrière, zoveel is zeker.

Maar ook in de marketing hebben sommigen nog een ontwikkelproces voor de boeg. In al hun enthousiasme vergeten marketeers er soms over te waken dat de boodschap van advertenties niet moeilijk begrijpbaar mag zijn, zoals bijvoorbeeld deze:

click picture to enlarge

Ook is het product nergens te bespeuren. No calories, no cheese. Or summink.

Soms is de boodschap niet erg relevant. Zoals bijvoorbeeld deze:

click picture to enlarge

Wat zegt dat nu over prostituees? Dat ze een scheurtje hebben gehad in een condoom? Ik bedoel: we zijn toch niet achterlijk? (are we?)

En dan deze: onder het motto “voorkomen is beter dan genezen” krijgen we dit voorgeschoteld:

click picture to enlarge

Ik weet niet wat u daarvan denkt, waarde dokusha, maar ik verkies deze check door iemand anders te laten uitvoeren.

Zonder enige bijkomende reden, rest me nog u een fijn weekend te wensen op de tonen van:

ToomawasHIT of the day:
Madison – Lights Low

Geplaatst op 21/01/2011, in masukomi (media). Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

