it’s like a kind of torture to have to watch the show

Vandaag, waarde dokusha, heb ik van een aantal dingen spijt.

Zo heb ik spijt van het feit dat ik, bij de derde hoestbui, tegen mijn collega’s zei dat ik me had verslikt in wat zaad en dat de restanten ervan nog steeds wat kriebelden in mijn keel. Waar ik doelde op de vezelrijke garnituurtjes op de korst van mijn volkoren boterham, was het me gauw duidelijk dat het beeld dat mijn uitspraak opriep bij mijn collega’s door testosteron was ingekleurd.

En ook heb ik spijt van het feit dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen toen ik “Kermit De Kikker” en ‘fisting” in één zin zag verschijnen op het wereldwijde web. De klik die daarop volgde, gaf voor eeuwig en altijd een andere betekenis aan de zin “Ooooh Kermie Kermie, do you still love MOI?”, een zin die ik altijd associeerde aan platonische liefde, romantiek en aan mijn onbevlekte jeugdige ziel. En de reden voor deze ommezwaai looks a little summink like this:


Daar heb ik nu eens veel spijt van.

Ook heb ik spijt van mijn lijstje met 5 jongensnamen die ik aan een bevriend koppel overmaakte, zij het oraal, om hen te helpen hun ongeboren spruit een leven vol spot en plagerij te besparen omdat zijn ouders hem een belachelijke naam hadden uitgekozen. Door tijdsgebrek kwam ik uit bij Olivier, Arno, Zino, Tuur en Sean. Achteraf bekeken had ik ook nog Guillaume moeten toevoegen. Het kind zal het me nooit vergeven en ik kan het hem niet kwalijk nemen.

Ook heb ik spijt van het feit dat ik niet dubbel zoveel geld verdien, want dan had ik vandaag aan de bestelling van 4 Panton S designstoelen die ik plaatste voor een goede vriendin, vlotjes een Ball Chair kunnen toevoegen. Mijn droom is ooit mijn Flair te lezen in deze fauteuil:

Spijt, man, spijt.

ToomawasHIT of the Day:
Rokhsan – Your Time (Bright Light Bright Light Remix)

check out Rokhsan on MySpace. This one will definitely make my “Best Of 2010” list.

Geplaatst op 07/10/2010, in tetsugakuteki (filosofisch). Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Are you ok dear ? 🙂

  2. Ai,mijn schaop, trek et aa ni aon. Ik heb me net verslikt in een ‘velleke’ van mijn noot… 😉

    mêiêiêiêiêiêih! :p

  3. Er kroipt veel spoit in ne zak.

    I A!

Geef een reactie

