when the monkey can’t reach the ripe banana, he says it is not sweet

Je hebt eigenlijk geen idee hoe jouw lezers je percipiëren, waarde dokusha, tot op het moment dat je een mailtje binnenkrijgt met als titel “idee voor een blogpost” met daarin de volgende foto:

En dus vraag je jezelf af hoe de mensen in Godsnaam weten dat je verslingerd/verslaafd bent aan bananen. Ik denk niet dat ik ooit al eens een blogpost gewijd heb aan mijn bananofollie maar het moge gezegd:
I love my banana.
Mijn favoriete combinatie is banaan met havermout, maar in het algemeen vind ik dat banaan goed verenigbaar is met eender welk melkproduct – al dan niet overgoten met chocoladesaus. Ik vermoed dat het maatbekertje het welke op de foto over de banaan is geschoven een hint is naar de hoeveelheid melk die je best toevoegt voor de juiste smeuïgheid van de milkshake.
Ik hou het op 1 banaan per 375ml.

De tweede foto in de mail toont de verpakking van de oprolbare maatbekertjes: 

Dit is -volgens mij- echt een geniaal idee dat overigens toelaat de milkshake te bereiden on the go. In tijden van uitgekiend sportdieet waarbij men 6 keer daags een kleine hoeveelheid proteïnerijk voedsel moet naar binnen werken, kan het maar zo gemakkelijk zijn. En dus danken we deze alerte dokusha voor het delen van dit nieuws.

Een andere dokusha suggereert per mail dat ik maar eens naar wat goede muziek moet gaan luisteren, als ik dan toch steen en been klaag over het feit dat mijn huidige muziekkeuze me hoofdpijn bezorgt. Point taken.
En dus stelt deze dokusha dat vroeger alles beter was en dat men dus eigenlijk maar beter het goede van vandaag combineert met het beste van weleer. Dit vind ik dan wel weer een zin die moeilijk te verstaan is, maar hij zal wel gelijk hebben, hij is er tenslotte oud genoeg voor. Wijsheid komt nu éénmaal pas met de jaren.

Onder het motto: “Beter één Pull Up To The Bumper in de hand dan 10 Nipple To The Bottle in de lucht”: de ToomawasHIT van vandaag (én weleer):

Grace Jones vs Funkstar De Luxe: Pull Up To The Bumper (received by email – pleasethankyou)


Geplaatst op 14/09/2010, in hima (vrije tijd). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. man man, duurt da muziekske nog lang? 1:22 al

  2. een gegeven/gekregen paard kijkt men niet in de mond 🙂

  3. Well well well 🙂

  4. those readers… they send me “n’importe quoi” LOL

Geef een reactie

