7inches (in my pants)

Op maandag heb ik vrij en besluit ik de zolder op te ruimen. Ik ga ooit nog wel eens verhuizen en ik heb besloten dat ik dan geen overbodige ballast meesleep. Dus begon ik mijn cursussen van de Universiteit te scheiden in mappen (doos links), papier (doos rechts) en de plastieken tussenbladen (vuilniszak). Tussen al deze wetenschappelijk hoogdravende troep, kreeg ik opnieuw een kijkje in mijn 20-jarige brein. De advertenties waarmee ik mijn ringmappen had opgefleurd lieten niets aan de verbeelding over. Ik had toen ook al oog voor mannelijk schoon. Maar ik niet alleen. Mijn studievriendin Jean was in de jaren 90 de schrik van elke heteroman. Ze had niet alleen een groot libido maar ook een grote mond. En bovenal was ze prettig gestoord. Zo bedacht ze voor iedereen koosnaampjes, liefst met de nodige innuendo. En dus ging ik door het leven als pH, wat een verwijzing was naar de eenheid van zuurtegraad maar ook naar de aalsterse benaming voor een teckel. Please refrain from comments.

En zo vond ik, tussen mijn mappen, een plastic mapje dat door Jean van onder tot boven was volgeschreven met alcoholstift. De tekst wou ik u niet onthouden. It goes summink like this:

Dag mijn pH-tje,

‘k was daarnet mijn boekentas aan het ledigen en ik kwam dit plastieksken (voor de verandering geen rubberken) van jou tegen, dus, vriendelijk zoals ik ben, heb ik het dan maar onmiddellijk besloten het terug te geven… allΓ© ja…
Eerst nog wat entertainment…

Lees de volgende zinnen en vul, voor jezelf, elke zin aan met “in mijn broek”


  • wie niet horen wil, moet maar voelen
  • honger is de beste saus
  • alle begin is moeilijk
  • opgeruimd staat netjes
  • lui zweet is gauw gereed
  • stille waters hebben diepe gronden
  • jong geleerd is oud gedaan
  • ijzer moet men smeden als het heet is
  • wie zijn kinderen lief heeft, spaart de roede niet
  • eerlijkheid duurt het langst
  • arbeid adelt
  • wie wind zaait, zal storm oogsten
  • oost west thuis best
  • doe wel en zie niet om
  • wie laatst lacht, best lacht
  • het is beter te geven dan te moeten krijgen
  • eind goed, al goed

enne: blij dat ge uw plastiekske terug hebt?

Ikke.


Geplaatst op 13/09/2010, in betsu ni (nothing), tetsugakuteki (filosofisch). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd (…)

  2. Soldier of love πŸ™‚

  3. beter in dan uit πŸ™‚

  4. @Chris: autobiografisch? πŸ™‚
    @Sigert: oh please:-)
    @ Mushin: i bet that sounded better in your head LOL πŸ™‚

Geef een reactie

