4 in the morning, feeling more than less

06.15 AM : Terwijl ik mijn pijnlijke arm traag richting nachtkastje beweeg, vraag ik me af waarom ik in Godsnaam zo een irritant deuntje heb gekozen voor de wekkerfunctie van mijn GSM. Dus trek ik de overgordijnen open om de dingen te groeten, maar de dingen blijken ofwel weggespoeld ofwel kletsnat.
Ik haat maandagen. Niet alleen is maandag een anticlimax van het weekend maar ook een pijnlijke herinnering aan het feit dat ik te jong ben om te rentenieren. Life is a bitch.

06.30 AM: Terwijl ik nog halfslapend koffie slurp, kijk ik bewonderend naar de smurf die ik dit weekend van mijn vriendje heb cadeau gekregen.

Nadat mijn ex me van al mijn smurfen, die ik al sinds mijn 7de koesterde, had beroofd, associeer ik smurfen met hartenpijn en haat.
“Nu kan je smurfen associëren aan een leuke herinnering”, zei hij, kuste me speels en ging de was sorteren. Het zijn zulke hersenkronkels die me steeds weer herinneren waarom ik voor hem ben gevallen. Dat en de schattige manier waarop hij WIPP op de kraag van zijn hemden smeert.

07.10 AM: Terwijl Kylie me bij monde mijner iPod me in het oor fluistert dat al haar minnaars in het niets vervallen in vergelijking met mij, vraag ik me af of ze niet beter de kwaliteit van de nummers voor haar nieuwe cd onderling had vergeleken wanneer ze de finale tracklisting voor Aphrodite opstelde.
Nadat ik eerder al vond dat Heartstrings en Mighty Rivers een plaatsje op het album verdienden, vond ik gisteren het nummer Change Your Mind in een webbased lade van ongebruikte songs. Het nummer is geproduceerd door Deadmau5 en geschreven door Jake van de Scissor Sisters en was bedoeld om in de – initieel voorziene – continue sequentie van Aphrodite te passen. Het nummer heeft bijgevolg een ellendig lange intro en outtro maar de body is zonder meer betoverend (or summink).

Dus onder het motto “Shame on you Kylie, how very dare you!”, eerherstel voor dit fantastische niemendalletje:

ToomawasHIT of the day: Kylie – Change Your Mind

Support the artist = Buy the music. The song as featured on this page is included for preview/promotional purposes only.

Geplaatst op 30/08/2010, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. de ex-smurf had al je smurfen gesmurft? gelukkig is er nu WIPP-smurf 🙂

  2. 07.19 maybe 07.21 AM: wachtend op de trein die alweer te laat was, you looked such a beautiful mess. 🙂

Geef een reactie

