wallpapers are for sissies

Vandaag, waarde dokusha, ben ik blij.
Vandaag ben ik blij dat ik nét iets meer voor u kan betekenen.
Vandaag wil ik u belonen voor het feit dat u dagdagelijks mijn zever leest en er bovendien nog van geniet.
En ik geniet van het feit dat u geniet. Dus dat vraagt om meer.

Tromgeroffel.
Toomawashi proudly presents… een ruimte speciaal voorbehouden aan de “dokusha”, de trouwe Toomawashi-lezer.

Wil u er het fijne van weten?
Klik dan alvast door naar de “ToomaWant more?”-pagina.

In de aanbieding in de DokushAREA vandaag: de eerste in een serie van exclusieve I Heart Toomawashi Desktop Wallpapers: “Wallpapers are for sissies”.

Via de link in de DokushAREA kan u deze downloaden (1280 x 1024) en installeren op uw saai ogende computer. Uw collega’s zullen u op slag een stuk hipper vinden.

En dat is niet alles: u vindt er ook een link via dewelke u de ToomawasHIT of the day rechtstreeks op uw computer kan downloaden.

Now how cool is this? Pleasethankyou. Or summink.

ToomawasHIT of the day:
Kylie Minogue – Slow (Vitally Remix) – Unreleased

Geplaatst op 03/08/2010, in masukomi (media). Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. En? Ben ik den eersten? 🙂

  2. Testing the new gravatar…

  3. It’s so cool to be Sissycool 🙂

  4. SLOW is the correct song as I am waiting for my password to enter a world full of gifts, sissycooool ones and other !

  5. @ Maguro: No 🙂
    @ Sigert: You should know LOL
    @ Mushin: good things come to those who wait 😉

  6. hihi, straf, Tooma just posted a comment/wisdom… waar hij volgens mij zelf niet in gelooft, laat staan het in praktijk brengt 🙂

  7. @ Mushin: how very very very dare you! PS: Time goes by so slowly for those who wait and those who run seem to have all the fun (M.L.V. Ciccone)

Geef een reactie

