where’s the fangtastic party?

Het is wederom de vooravond van de Nationale Feestdag, waarde dokusha, dus tijd om de plooien uit onze driekleur te strijken en onze stok op te boenen want morgen zijn we – met vlag en wimpel – wederom fier om Belg te zijn.
Het is natuurlijk ook wederom Gentse Feesten en traditiegetrouw viert de Roze Dynastie zijn feestdag in de Cocteau, het regenboogkleurig middelpunt van de Stad der Stroppendragers. Dus speelt hoogstwaarschijnlijk binnenshuis een lesbiënne ten dans en klagen de homo’s buiten op de binnenkoer (yes, I know) steen en been over té weinig Kyliedeuntjes.
België is immers in 2 kampen opgedeeld en bij de homoseksuele gemeenschap is het niet anders.  L’union fait la force, or summink.

Maar vandaag ben ik patriot en dus neem ik me voor:

  1. niet te doen alsof ik iemand pas voor de eerste maal opmerk, nadat ik eerst een half uur uit mijn ooghoeken in diens richting heb staan loeren, en dus maar onmiddelijk “bonjour” te zeggen,
  2. niet te doen alsof het oppervlakkig geleuter over carrière en welvaart me ook maar een beetje boeit, en dus meteen door te lopen,
  3. volmondig ja te antwoorden wanneer iemand die magerder is dan ik me vraagt of ik vind dat hij verdikt is,
  4. de mensen die ik écht leuk vind, daarvan op de hoogte te brengen,
  5. enkel diepgaande gesprekken te voeren zoals daar zijn: “waar zou Madonna nu mee bezig zijn?” of “wat vind je het beste nummer van de nieuwe Kylie-cd”,
  6. een bordje rond mijn nek te dragen waarop staat: Stuart Price sucks (but not as good as me)“,
  7. mijn knalrode True Blood t-shirt te dragen met daarop de boodschap: “All flavour, no bite“, waaruit de fijnzinnige geilaard zal kunnen opmaken dat ik misschien wel een lekker ding ben maar dat ik eveneens een lekker vriendje heb. Ofwel zal het werken als een rode lap op een stier. Ik weet het u later te vertellen. Vive le Roi (ou La Reine, c’est comme vous préferez, quoi.)

ToomawasHIT of the day: Madonna – Where’s The Party (Remix Edit)


Geplaatst op 20/07/2010, in hima (vrije tijd). Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Vandaag heb ik na een diepgaande analyse beslist dat ‘Aphrodite’ de tweede beste track is van het nieuwe Kylie album (na het glorieuze ‘All the lovers’). Hoort hier ook iemand de beat van Alexander O’Neal’s ‘Criticize’ in? Of een zweem van Janet Jackson’s ‘Rhythm nation’?

  2. @Fresco: ik hoor op die plaat eigenlijk vanalles behalve Kylie zelf lol
    Will she ever be really relevant ? (But mind you, I do like her :-))

  3. @F – @S: Ik moet zeggen dat de gestolen stukken zowat van overal komen maar beter goed gepikt dan slecht zelf gemaakt 🙂 Over de relevantie valt te discussiëren maar ik vrees dat Aphrodite niet de cd is die popgeschiedenis zal schrijven.

Geef een reactie

