head in the sand

Terwijl de thermometer in mijn keuken nog 26°C aanwijst, wil ik nog gauw – voor ik mijn bedstee vervoeg – de soundtrack van mijn dag met u delen, waarde dokusha. Ik dacht dat u een kille, koude videoclip voor een erotisch liedje uit het noordelijke Zweden wel zou waarderen na zo een zwoele zomerdag. Here we go:

En indien u uw echtgenote/minnaar wil verbazen met een mondje vuilbekkerij, begint u dan maar alvast te oefenen:  de tekst gaat a little summink like this:

Vad trodde jag
Vad ville du
Som om du tog mig hem, hem
Jag fegar ur
Du spelar kall
Vad är vi rädda för
För rädda

Varför går jag ut
Jag vill bara komma in
Vill inte krypa hem
Igen, lurar jag mig själv med huvudet i sanden
Tänker gå hem till dig
Hem

Jag tog mig hit
Du tog dig dit
vi bor i samma stad, lilla stad
förvänta mig någonting från dig
utan att ge något själv
ge något själv

Varför går jag ut
Jag vill bara komma in
Vill inte krypa hem
Igen, lurar jag mig själv med huvudet i sanden
Tänker gå hem till dig
Hem

Vad trodde jag
Vad ville du
Som aldrig tog mig hem, hem
Jag fegar ur
Du spelar kall
Vad är vi rädda för
För rädda

Het kan natuurlijk ook zijn dat het liedje over de teloorgang van de katholieke Kerk gaat, ik versta immers geen Zweeds.

Anyway: slååp lëkker,

T.

Special thanks goes out to Kashi for introducing me to Familjen…

Geplaatst op 24/06/2010, in ongaku (muziek) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. de google vertaalengine sloeg er ook tilt van, dus weet ik er nu nog het fijne niet van. maar het gaat niet over de kerk persoonlijk, that’s for sure.

Geef een reactie

