today is a chance i gotta take

Vandaag is het eindelijk zomer, waarde dokusha. Tenminste dat is wat de kalender ons wil laten geloven.

Vandaag schijnt de zon dan ook in mijn hart want als ik op de weergoden moet rekenen blijf ik letterlijk en figuurlijk in de kou staan.

Vandaag, zo besloot ik deze morgen, heb ik redenen om blij te zijn (ik lééf) en dus vier ik de langste dag van 2010 op mijn geheel eigen manier.

Vandaag besprenkel ik mezelf rijkelijk met een wolk(je) Numero Uno parfum van Carthusia en droom van een vakantie in Capri terwijl Kashi ostentatief zijn neus dichtknijpt.

Vandaag glimlach ik breed naar de altijd zuur kijkende collega, die zich plots geen houding meer weet te geven.

Vandaag ga ik op het werk telkens in een ander toilet plassen om te zien hoe ver het staat met de montage van de nieuwe toiletpapierdispensers.

Vandaag wacht ik 30min in de rij aan de kassa van het bedrijfsrestaurant en maak geen giftige opmerking wanneer de kassierster de salade met feta intikt als ware het meloen met hesp.

Vandaag luister ik naar de 10 nummers van de CD “Another Place And Time” van Donna Summer en wiebel mijn dikke teen op de maat van de (zeer repetitieve) muziek tot die er duizelig van wordt.

Vandaag krijg ik een mail uit Zweden en is mijn middagpauze té kort om een behoorlijke blogpost te schrijven.

Vandaag besluit ik dat ik misschien maar scenario’s moet gaan schrijven voor een Duits televisiefeuilleton maar blijf ik na mijn eerste zin al plakken aan een writer’s block:

ToomawasHIT van Vandaag: Donna Summer – I Don’t Wanna Get Hurt (taken from the album Another Place And Time)

Geplaatst op 21/06/2010, in tetsugakuteki (filosofisch). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. “If it makes you feel good” 🙂

  2. Ik zal je wat helpen: euhmmm … vielleicht geht es besser von hinten, versuch mal …

  3. Tooma en Sigert, rasechte scenarioschrijvers…
    ben benieuwd wat vandaag brengt (want gisteren is passé, without any doubt a chance Tooma took)

  4. @Sigert: i find it very impertinent 😛
    @Mushin: fijn dat iemand ons talent (h)erkent LOL
    @Frisko: this time I know it’s 4 real (PWL remix) 😉

Geef een reactie

