abu-dhabi-do!

Soms is het okee om niet te evolueren, waarde dokusha. Dat is mijn conclusie na het zien van de nieuwste Sex & The City film en na het “herstellen” van de vormgeving van mijn blog naar het vorige “Black Letterhead”-thema. De verandering van lay-out voor Toomawashi naar fris & fleurig, was uiteindelijk toch niet de verbetering waarop ik had gehoopt. Fouten moet je kunnen toegeven en rechtzetten waar mogelijk. Bij deze.
Ik blijf echter streven naar een vormgeving die esthetiek en leesbaarheid maximaliseert. Tot nu toe laat WordPress me echter enkel toe te winnen op één gebied als ik inboet op het andere. That, waarde dokusha, we can NOT do. End of story. So far.

De 2de episode van de Sex & The City film is meer dan waarschijnlijk ook het einde van het S&TC succesverhaal. De film is een niet-intentionele parodie van de fantastische serie geworden. In Aalst noemen we zoiets “schomtelèk!”. De acteerprestaties zijn houterig en ondermaats, het script is ongeïnspireerd en banaal, de dialogen zijn voorspelbaar en geforceerd. Zelf een vrijpartij op het strand met Samantha Jones – opengespreid op de motorkap van een SUV – in de hoofdrol, is rondduit slaapverwekkend. Sex & The City blijkt meer dan ooit out of fashion.

Enkel de verwijzing naar de kreet van Fred Flintstone wanneer Miranda klaar zit in de auto om de shoppingstraten van Abu Dhabi onveilig te maken en vervolgens opgewonden “Abu Dhabi Do!” kirt, is spitsvondig. End of story. Hopefully for ever.

Twee desillusies rijker, begon ik vandaag dus aan mijn dag. Een dag die idealiter nog antwoord moet brengen op de volgende vragen:

1. Hoe komt het dat, 4 dagen na mijn overstap van Telenet naar Belgacom, mijn Belgacom Classic telefoonlijn gewoonweg DOOD is?

2. Hoe gaan we ons door het verkiezingsprogramma van partij 1 (70 pagina’s) en partij 2 (44 pagina’s) worstelen zonder vervolgens hersendood verklaard te worden?

3. Zal het Selectiebureau van de Overheid vandaag even de wetteksten doorlezen die op hun werking van toepassing zijn?

4. Zal ik erin slagen om de CD van Andy Bell te bestellen voor een bedrag kleiner dan 10 euro?

5. Zal mijn vinyl singletje van Monarchy door de brievenbus raken?

6. Zal het personeel bij Planet Parfum in het het station BXL-Midi leren glimlachen?

7. Zal de SP.a vandaag bekend maken aan elke Sp-a-kiezer een gratis CD van Lady GaGa te zullen schenken? Trouwens, misschien is dit een idee voor een nieuwe campagne-affiche voor Madame Gennez:

Life is one big challenge two big challenges. I’m sure you agree.

Big kiss,

Tooma-Washi-Me!
xxx

ToomawasHIT of the day:
Lady GaGa (featuring Kalenna) – Kaboom!

Geplaatst op 07/06/2010, in tetsugakuteki (filosofisch) en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

