shopping is my cardio

Een mens kan niet even de afrit nemen op de informatiesnelweg, waarde dokusha, of voor je het weet is het wegdek volledig vernieuwd en is de eindbestemming van naam veranderd. Terwijl ik mijn wekelijkse fitness en cardio-loop-routine substitueerde door het dragen van zware shoppingzakken door de straten van New York, herschikte mijn wwwereld zijn zwaartepunt. Het ritme van het leven gaat blijkbaar over van 3G naar 4G en we zullen het geweten hebben.

G(ay) 1: Nauwelijks was ik de Atlantische oceaan over of Kylie deelt haar nieuwe single met de wereld. Hoe kan ze mij dat aandoen?  “I find it very impertinent”, om het met de woorden van mijn blogidool te zeggen. “All The Lovers” was al ruim voor zijn premièredag luchtiger opgeklopt dan de doorsnee chocolademousse. Bij het proeven smaakt het geheel heerlijk fris, doch eerder naar vanillesuiker dan naar bittere chocolade. De song combineert melancholie en zweverigheid tot een toegankelijk geheel: het deuntje blijft in je hoofd steken, zoveel is zeker. De song doet me nog het meeste denken aan “I Believe In You” maar is, naar mijn bescheiden mening, toch minder sterk. Gisteren zei Kashi dat hij vond dat het nummer klonk als een remix van een (onbestaand) origineel en dat is precies wat ik eigenlijk zelf wou zeggen. Ik vind het bijzonder handig wanneer mensen zaken voor mij analyseren. Zo rest er mij meer tijd om te bloggen over onbenulligheden, zoals bijvoorbeeld over het feit dat de clip van “All The Lovers” zeer sterk doet denken aan deze van “Slow”. Deze keer speelt het zich echter af op de straten van L.A. in plaats van aan de rand van een zwembad in Barcelona. Interessant, niet? And it looks a little summink like this:

G(ay) 2: Ik heb er tien jaar over gedaan, maar uiteindelijk heb ik het mannenparfum van Marc Jacobs aangeschaft. De ingrediënten zoals vijg, bergamot,  komijn, gember, muskus, cyclaam, tonka bonen en kardemom zorgen voor de warme, sensuele geur van Marc Jacobs Men. Wat heeft een mens meer nodig, waarde dokusha,  op een moment dat je haren langzaam maar zeker grijs kleuren? Inderdaad: een kortingsbon van 10$.  Marc Jacobs is er door de jaren heen in geslaagd zichzelf op een subtiele manier te verkopen, maar net zoals bij Tom Ford, neemt de profileringsdrang ook bij Dhr. Jacobs nu epische proporties aan. Daar waar Tom Ford zijn mannengeuren verkoopt met visuals van enerzijds zichzelf en van anderzijds flessen parfum tussen opengesperde benen, gaat Marc Jacobs een stapje verder. Hij combineert de 2 en de campagne van de soon-to-be-released nieuwe geur Bang! looks a little summink like this:

I find it very impertinent but I bet it will smell awfully nice. Vraagt u zich trouwens ook af of de fles in realiteit ongeveer 70cm x 50cm groot zal zijn?

G(ay) 3: Indien u zich ooit heeft afgevraagd (en geef maar toe, waarde dokusha, u hééft het zich afgevraagd) hoe het Carrie Bradshaw verging voor ze naar New York verkastte en columns begon te schrijven over seksualiteitsbeleving en de grote stad, dan heb ik het gepaste leesvoer voor u: The Carrie Diaries, het nieuwe boek van Candace Bushnell, een prequel op Sex & The City.

Ik kan u natuurlijk ook meteen vertellen dat Carrie uit Connecticut afkomstig is, meerbepaald uit Castlebury en dat ze op de middelbare school een relatie had met de heetste jongen van de klas, maar dat zou misschien de pret vergallen. U leest het dus maar beter zelf. My lips are sealed.

G(ay) 4: Wie net als ik totaal verslingerd was aan de serie “Royal Pains” zal blij zijn te horen dat deze week het nieuwe seizoen in première gaat in de VS.  Het filmpje dat je moet warm maken voor de nieuwe avonturen van Dr Hank in The Hamptons is ge-wel-dig. It goes a little summink like this:

Prep-It!

Very G(ay) :

ToomawasHIT of the day:
Grace Jones – Love You To Life (Cagedbaby  and Guy Williams 45 Rework)

Geplaatst op 31/05/2010, in hima (vrije tijd). Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. ‘All the lovers’ is fucking ace om het met, eh… mijn woorden te zeggen. 🙂

  2. you are always an inspiration oh Frisko 🙂

  3. BANG indeed! 🙂

Geef een reactie

