do you want a candy?

Net zoals Yves Leterme, waarde dokusha, ben ik ambtenaar. Ik heb echter nog heel wat van hem te leren. Zo heb ik de laatste weken geleerd dat ik, wanneer er zich een lastig dossier aanbiedt op mijn bureau, ik maar beter ontslag neem. Oplossingen zoeken blijkt niet nodig. Wanneer er iemand me later op aanspreekt, zeg ik gewoon: “Het is niet mijn schuld, ik heb mijn best gedaan!”. End of story. Een week later word ik dan toch de hemel ingeprezen wanneer ik er iedereen op wijs hoe ik de eer aan mezelf heb gehouden en plaats maakte voor iemand die competenter is dan ik. Everyone happy. Het leven kan maar zo eenvoudig zijn.

Anderzijds vraag ik me af of ik niet naar Spa moet verhuizen. De reden waarom ik immers niet frequenter kuur, is vooral omdat ik te tam ben om lang in de auto te zitten voor een uurtje bubbels in mijn bilspleet. Eenmaal in Spa gedomicilieerd, zal ik eisen dat mijn kiesbrief in het Vlaams komt. A cunning plan.
Alleen vrees ik dat ik tegen 13 juni al compleet braindead ben en dat ik al een slokdarmontsteking zal ontwikkeld hebben van te veel Spa Barisart. Explosief water is nooit goed voor hersendode mensen.

Bent u trouwens ooit al eens in Spa geweest, waarde dokusha? Neen? Houden zo! Mijn ouders sleepten me vroeger elke zomer steevast een weekje richting Spa, alwaar ik nu ongeveer elke beuk en berk weet staan. Een paradijs voor treehuggers, dat wel.

Maar ook al kleurt het donker op ons politieke toneel, toch klaart het uit in mijn huiskamer. Ik jaag immers al de ganse dag de nieuwe single van Mini Viva door mijn boxen. De stemmen doen erg Sugababes aan en de sound is alweer zeer eind jaren 80, dus alle factoren zijn er om een plaats te veroveren in de ToomawasHIT top 10. And they look a little summink like this (on the sleeve of their previous single):

Dus op nr 3, met stip, de ToomawasHIT of the day: Mini Viva – One Touch (Original Radio Edit)


ToomawasHIT TOP 10:

  1. Demet Akalin – Tecrübe
  2. Andy Bell – Call on Me
  3. Mini Viva – One Touch
  4. Esmée Denters – Love Dealer
  5. Toni Braxton – Hands Tied
  6. Hurts – Better Than Love
  7. Diagram Of The Heart – Dead Famous
  8. Monarchy – The Phoenix Alive
  9. Kele – Tenderoni
  10. Agnes – Love Me Senseless
Geplaatst op 30/04/2010, in ongaku (muziek), tetsugakuteki (filosofisch) en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Net naar de Toomawashit geluisterd: I luuuurf it! 😀

Geef een reactie

