the lion sleeps tonight

Een paar weken geleden, waarde dokusha, beloofde ik u een aantal veranderingen aan deze blog te zullen doorvoeren. Zo liet ik u toen al kennis maken met een verbeterde navigatie tussen de (nieuwe) pagina’s en met een geïntegreerde mediaplayer.

Vandaag kom ik mijn belofte verder na en laat ik een tweede fase veranderingen op u los. Of ik ook uw verwachtingen kan inlossen, dat laat ik aan uw oordeel over. Maar ik durf te beweren dat Toomawashi 2.1 een verbeterde leesbaarheid heeft door het reduceren van de lay-out van 4 tot 2 kolommen. Ook de navigatie is nog iets eenvoudiger geworden: met een klik op het kopplaatje keert u terug naar de HOME-pagina.

Het wordt misschien wat wennen aan de nieuwe opmaak maar ik wil u geruststellen: aan de inhoud en het concept wordt niet geraakt. Een nieuw kapsel verandert immers ook niet wie je bent.

Tot morgen, voor méér onzin!

ToomawasHIT of the day: Goldfrapp – Rocket

Geplaatst op 25/01/2010, in betsu ni (nothing). Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. “i got a rocket in my pocket. here’s the plug, but where’s the socket?” ware toch iets origineler geweest voor the Frapp.

  2. just checking…

  3. grr, T. hoe krijg ik dat gevallen G(M) teken weg?

  4. @M: ga naar de website van Gravatar en koppel een afbeelding aan het emailadres dat je hier gebruikt – of maak een account aan op WordPress
    @P: I think the rocket is very 1985 🙂

  5. yeaaaaaaaaaaaaaaaaah !
    let’s kick it !

  6. Ace! De beperking tot 2 kolommen oogt veel beter.

  7. i loveeeeeeeeee the gravatar, Mushin!
    Fresco: thx sweetie darling LOL

Geef een reactie

