it’s raining rabbits and cows in Ghent! No, in Deinze!!

En wat heeft u zo al geleerd deze week, waarde dokusha? Ik weet niet hoe het bij u zit, maar mijn week was tot nu toe zeer verhelderend. Zo heb ik deze week ingezien …

1) … dat hoe ik me ook verzet tegen mass-marketing , ik zeer gebiologeerd raak door gedurfde advertising. Zo heeft, van bij de lancering, Paula – met dessertje met de gevlekte koe van Dr. Oetker – mij bijzonder geboeid. Ik kan moeilijk verklaren waarom, maar ik denk dat het vooral de zonnebril is, die de koe haar ongelofelijke COOL geeft. Oordeelt u maar zelf:

Geef toe, ze heeft iets, onze Paula. Vorig weekend kon ik niet meer aan de drang weerstaan en zette ik met veel zwier een verpakking van 4 potjes Paula in mijn winkelkarretje. Kashi trok 1 wenkbrauw omhoog en zweeg in alle talen. Pas toen ik enkele uren later een lepeltje Paula-met-perzik in zijn mond stopte, sprak hij opnieuw en wel de volgende legendarische woorden: “Wooow, da is nogal eens eentje lekker jong!”. Inderdaad, waarde dokusha, Paula is een lekker dier.

2)… dat ik voortaan naar het weerbericht moet gaan kijken op de BBC. Nu mag het metereologisch gegeven aan de andere kant van het Kanaal wel soms sterk verschillen van het weer hier in Flanders Fields, toch heb ik hiervoor een goede reden. Hij heet Tomasz Schafernaker and he looks a little something like this:

Geef toe, waarde dokusha, het is ook een lekker dier, zelf zonder zonnebril. Het gerucht gaat de ronde dat de grote bazen van de BBC niet op de hoogte waren van de nieuwe carrière van hun weerman als covermodel voor een toonaangevend gay-magazine en dat ze even moeten slikken hebben bij het aanschouwen van zijn hogedrukgebied. Ik moet zeggen dat de keuze voor een Aussiebum-minirokje, de juiste keuze blijkt te zijn.

3)… dat mijn zo geliefde ondergoedmerk Aussiebum ook fouten maakt en dit tot mijn grote teleurstelling. De teleurstelling ziet er ongeveer zo uit:

Nu zal u denken: so what? Laat ik er u even bij vertellen dat het hier gaat om de nieuwste print voor de Valentijnsonderbroeken. Inderdaad, ’t is erover.

4) … dat de service bij Weba in Gent van de kloten is en ze je dingen verkopen die ze achteraf niet op stock blijken te hebben – in hun magazijn aan de andere kant van de stad. Dan maar terugkeren naar de toonzaal – aan de andere kant van de stad – om je geld terug te vragen. Nu weten we meteen wat er in de doos van Arsène zit:

Inderdaad: waarschijnlijk NIETS! En shoppen we nog bij Weba in Gent? Nee, in Deinze!! (en dan nog…)

5) … dat er een ganse wetenschap schuilgaat achter mijn infatuation voor Louis Vuitton en dat het hier niet gaat om een “fad” maar om een “lovemark”. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik er niks van begrepen heb. U kan het misschien best eens nalezen op Tales from the Bronx.

ToomawasHIT of the day:  YAS – Oloulou

Geplaatst op 21/01/2010, in hima (vrije tijd). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Oh My God, he’s gooooorgeous! :p

  2. ook het liedje over Paula de koe is fantastisch, zeker als je mama Paula heet en je voor kleinkinderen hebt gezorgd …. 🙂
    Persoonlijk vind ik de pudding niet lekker , de nieuwe yoghurt is door de kindjes nog niet in mijn winkelkarretje gelegd :-))

  3. OMG It’s like putting Sabine on the cover of Playboy.

  4. @M: yes he most certainly is
    @K: de yoghurtjes zijn zoooooooo lekker, ze smaken naar MEER
    @F: i wonder if Sabine is in such a good shape, but why not? 🙂

Geef een reactie

