a tree never hits an automobile except in self defense

Het gebeurt niet meer zo vaak, waarde dokusha, – de leeftijd eist zijn tol, nietwaar? – dat ik bewonderend en met mijn mond vol tanden sta/zit te kijken naar het werk van marketeers. Ik heb immers het internet weten “ontstaan” en heb het grootste deel van mijn leven doorgebracht zonder mobiele telefoon. Ik kan dus gerust beweren dat ik al enige hype en mediahetze heb doorstaan en soms heb ik werkelijk het gevoel alles al eens te hebben gezien.

Het is dan ook al van in 1992 geleden dat ik 2 keer heb moeten kijken naar een foto om me te verzekeren van het feit dat mijn ogen geen loopje namen met mijn brein. In 1992 was dat bij het aanschouwen van deze foto:

Het was de eerste keer in de popgeschiedenis dat een artieste van supersterkaliber haar sexuele fantasie op de gevoelige plaat liet vastleggen for everyone to see. Voor diegenen die op Mars verbleven tijdens mijn jeugd: het is Madonna (de meest rechtse op de foto). Ik wist toen niet echt of ik dit een geweldige foto dan wel een verschrikkelijke foto moest vinden, maar in die tijd was ik wel over meerdere zaken onzeker (gay! gay! sweetie darling!). Vandaag de dag sta ik wat verder in mijn persoonlijke en seksuele ontwikkeling en wil u enkel meegeven dat ik de impact van deze foto toen op mijn verdere leven niet mag onderschatten (gay! gay! sweetie darling!).

De tweede keer dat ik even met de ogen moest knipperen om ze nadien wat wijder open te trekken was gisteren bij het aanschouwen van een nieuwe advertentie voor de Senior-Self-Defence-Academy.

Eigenlijk wist ik niet eens dat er zoiets bestond. Maar het lijkt me een grappig gegeven; oudjes die een cursus volgen om rake klappen uit te delen en te vallen zonder compleet in stukken te breken. De lessen worden gegeven door een politie-agent. Now how COOL is that? Wacht tot u de advertentie ziet (click picture to enlarge):

Het feit dat beide foto’s een eerder anaal georiënteerd thema vertonen is louter toeval. How very dare you, sweetie darling.

ToomawasHIT of the day: Madonna – Like A Virgin (RemixKid Immaculate Remix) – more info can be found on the ToomawaBOX page.

Geplaatst op 14/01/2010, in ningen (mensen). Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. ik dacht net… great
    te schrijven, nl. dat je muziekje kon beluisteren terwijl je pagina leest,
    maar van het moment dat ik een reactie wil neerschrijven valt het terug uit… how very disappointing … op naar versie 2.1 !!!!

  2. I find it all very impertinent.

  3. @mushin: dat komt omdat je de post leest vanop de homepage. Als je eerst op de titel klikt, ga je naar de pagina van de post zelf, waar je kan luisteren, lezen en commentaar geven zonder dat het liedje wordt onderbroken (totdat je wegnavigeert natuurlijk)
    @Fresco: misschien een idee voor een nieuwe foto op Elegant Slumming?

  4. werkelijk?
    het ziet er nochtans net hetzelfde uit, en het valt me opnieuw op, die skone sneevwitte madonna with the nice b…
    aha, maar dat is fantastisch, het werkt !
    Ach, had dus eerst de gebruiksaanwijzing moeten lezen…
    you make me feel
    like a virgin !
    Maar nu ga ik wegnavigeren, want het liedje is toch voorbij. Doei !

Geef een reactie

