never let a girl cook in your kitchen (eyes on your man, hands on your pot)

Informatie heet van de naald is van levensbelang voor de hipster/fashionista onder ons, waarde dokusha. Om trendy te zijn moet je nu eenmaal de up & coming trends kennen. Ik ben zeker dat u tot hier toe nog snapt wat ik bedoel. Het komt er dus op aan de juiste bronnen voor die informatie te vinden om op zo kort mogelijke tijd, zo goed mogelijk geïnformeerd te geraken.

Daarom heb ik dus een abonnement op Weekend Knack. Niet dat dit tijdschrift zo onnoemelijk hip is, maar ze hebben genoeg naam om de juiste persdossiers te krijgen en genoeg luie redacteurs die ze dan maar gewoon overtypen. Via de regel van 3 kan ik dus schaamteloos beweren dat ik de persdossiers van de nieuwste trends in mode- en beautyland op deze manier persoonlijk onder ogen krijg.

Groot was dan ook mijn ergernis toen ik de nieuwe arty-farty lay-out van het tijdschrift ontdekte in het nummer van deze week. Veel witruimte, veel verschillende lettertypes, misplaatste symmetrie… kortom: onleesbaar. Het resultaat is dat ik niet meer via een diagonale paginascan up-to-date ben gebracht maar dat ik alles in detail moet gaan lezen. “Dat hebben we nooit gedaan en dat zullen we nooit doen”. Einde citaat.

Ik besloot dan maar een email te sturen naar de art-director, want mijn mening als klant is natuurlijk van majeur belang or so I kid myself in thinking. Maar ik ben van mening dat feedback leerrijk is en dus neem ik graag mijn rol als leermeester in deze op. Ik hou u op de hoogte van haar eventuele antwoord. Ik hoop dat ze beseft hoe gecompliceerd ze mijn leven maakt, en dat aan het begin van het jaar. How very dare she.

Anderzijds is er ook al goed nieuws op shopping/fashion/beauty/arty/farty-gebied want, waarde dokusha: deze zomer ga ik shoppen in New York en op het strand liggen in The Hamptons. Of dit nu “het doel” is of “de middelen”, en wat nu precies wat heiligt in dit geval, daar ben ik nog niet uit. Feit is dat dit zelfde gegeven door Kashi waarschijnlijk wordt beschreven als een cultuur- en natuurvakantie. Depending on how you see a thing, the ship is free or really sinking. Feit is dat we:

 Sex zullen hebben in The City:

Gossip zullen opvangen van Upper Eastsider Girls:

en dat we hopelijk geen beroep zullen moeten doen op de diensten van HankMed:

en dat we zullen staren naar de skyline van Manhattan, na een nachtje gay-clubben en tegen elkaar zullen zeggen:  No wonder NYC is the city that never sleeps. It’s too busy trying to get laid.

ToomawasHIT of the day : Kitchen – Mary J. Blige

Geplaatst op 08/01/2010, in haikara (mode & stijl) en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Wij kunnen gelukkig de Weekend knack overslaan door jouw blog te lezen. Waarvoor dank.
    NY, jaja, maar eerst door die bodyscan op de luchthaven geraken 🙂

  2. Terechte opmerking, Mushin! You’d beter not be packing your gun… 😉

  3. bitches! 😉 Now, should I get more coffee or should I get a gun and kill myself?

  4. ohoh, life’s full of difficult choices 🙂

  5. I love New Yoooo-ooo-oooork
    (c) Madonna

  6. Ik vind de nieuwe lay-out van WK best geslaagd, very hypocriete ecochic or summink or nuffin.
    And start spreading the news, I’m thinking about re-visiting NYC too by the way

Geef een reactie

