only $9,99

Na 38 jaren in dit leven, waarde dokusha, maak ik het testament op van mijn verloren jeugd. Niet dat ik geld of goed heb weg te geven, als spaarzame jongen heb ik eigenlijk nooit erg gedeugd. Maar ik heb nog wel wat mooie idealen, goed van snit hoewel ze uit de mode zijn. Wie ze hebben wil die mag ze komen halen, alhoewel… eigenlijk vind ik ze zelf ook nog wel fijn.

movieposter

Voor mijn ouders is het album met de foto’s, die getuigen van mijn blijde jeugd. Ze mogen best fier zijn, het is niet gemakkelijk om een kind op te voeden in eer en deugd. En verder krijgen ze alle nutteloze dingen terug die ze mij teveel geleerd hebben in die tijd. Maar gelukkig hebben ze me wel geleerd conclusies te trekken uit fouten zonder diep berouw noch spijt.

En dan heb ik een aantal goede vrienden, die nooit genoeg van mij hebben gehad. Dus ik gun ze bij deze het loon dat ze al lang verdienen: waardering vanuit het diepste van mijn hart.

Verder niets… er zijn alleen nog een paar dingen, die ik houd omdat geen mens er iets aan heeft, enkel misschien de ene die nu liefdevol aan mijn zijde leeft.

999

ToomawasHIT of the day: Testament – Boudewijn De Groot

Geplaatst op 23/10/2009, in tetsugakuteki (filosofisch). Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. al die kennis aan $0.26/ervaringsjaar,
    een koopje me dunkt.
    Kan ik ook selectief aankopen, bvb enkel ervaringsjaar 20, 21, 22 en 23, voor $1.04? De rest lijkt mij ballast :-)))))))))))))

  2. Azoe schoein! *pinkt een traan weg* 🙂

  3. Are you dying?

  4. @ Mushin: do I look like a NEGOTIATE-person to you? 🙂
    @Maguro: hope your mascara is waterproof 🙂
    @Fresco: if I was, would you cry? 🙂

  5. Dear Tooma,
    is that a serious question?

  6. And ruin my mascara? 🙂

Geef een reactie

