hung

“Hung”, waarde dokusha, is de manier waarop ik de laatste dagen mijn avonden in bed doorbreng. Ik vind het zalig. Zo half onder het dekbed, kronkelend tussen de lakens, aan niks denken, gewoon alles ondergaan, mmm…

Kortom: genieten van een tv-serie op het scherm van de laptop die bovendien nog warme lucht blaast onder mijn 4-seizoens-dekbed. Za-lig!  En aangezien HUMO vandaag onder het motto “mannenliefde” onthult met wie Wim De Vilder zijn bed deelt (en ik onmogelijk kan onderdoen voor de Vlaamsche pers), zal ik u “in exclusiviteit” mededelen dat mijn bedgenoot Ray Drecker is. De voormalige sportlegende is nu een basketbal coach op middelbare leeftijd én gescheiden. Hij knoopt de eindjes aan elkaar om zijn kinderen een mooie toekomst te verzekeren, wanneer tot overmaat van ramp zijn gammel huis is vlammen opgaat.

hung

Ray (Thomas Jane) beslist om zijn belangrijkste troef uit te spelen en doet in de ultieme poging om het tij te doen keren een beroep op het meest opzienbarende deel van zijn lichaam. Ook al heb ik het tot nu toe nog niet met eigen ogen gezien (ik zit aan aflevering 5) kan ik er, afgaand op wat ik wel al heb gezien, best in geloven. Wat denkt u?

thomas-jane

My point exactly! Maar terug ter zake: Ray vat de koe bij de horens (en op betaling bij whatever-you-please) en pleziert de dames tegen betaling. Zijn doelpubliek zijn dames die het best wat groter lusten, en niettegenstaande het feit dat “size does not matter” zullen de heren met een micropenis mij ongetwijfeld gelijk geven wanneer ik zeg dat je de muren maar mooi kan schilderen als je borstel groot genoeg is. Het schilderen van mijn keukenmuren vorige week is ongetwijfeld verantwoordelijk voor mijn beeldspraak, al schilder ik niet met een borstel , toch niet voor de tweede laag, noch naakt – maar ik dwaal alweer af…

Ik ga hier natuurlijk niet al mijn bedgeheimen uit de doeken doen, maar voor u, waarde dokusha, wil ik best een tipje van mijn satijnen lakens opheffen. De peep-show begint hier.

Misschien mag ik u dit ook niet onthouden:

thomas jane

Nu bent u genoeg verwend. Ik ga nu even aan mezelf denken. Zucht.

ToomawasHIT of the day: Sexy Bitch – David Guetta ft. Akon

Geplaatst op 08/09/2009, in masukomi (media) en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Ik ben instant fan! 😉

  2. Booooooooooring 🙂

Geef een reactie

