SIL-ly

Ik heb een primeur voor u vandaag, waarde dokusha. Ik besloot gisteren immers dat, mocht ik ooit een andere blog beginnen met een andere invalshoek, een meer serieuze kijk op de dingen of misschien wel ééntje vol klinkklare onzin, ik deze dan WASH zou dopen.

Ik weet het, origineel is het niet echt maar ik doe het eerder als eerbetoon. U bent reeds op de hoogte van mijn bewondering voor blond haar en dikke tetten en dus zal het u ook niet verbazen als ik u beken dat ik een zwak heb voor Silvy de Bie.

Aangezien Silvy al meermaals van naam is veranderd van Silvy over Sylver en nu naar SIL, en telkens met succes (let op deze profetische woorden) heb ik ingezien dat je trouw kan zijn aan jezelf terwijl je toch telkens een beetje een nieuw leven start.

Dit concept heeft zo zijn voordelen: je neemt je naambekendheid ergens mee en wanneer iemand zegt dat het vroeger zus of zo was dan zeg je doodleuk dat het genoemde feit dateert uit een vorige artistieke periode en dat dit niet langer relevant is.

syl

Zo vond ik gisteren een staaltje Biotherm Aquapower pour homme gezichtcrème in mijn kast en wreef dit aan mijn tronie alvorens naar bed te gaan. Ik besefte direct waarom dat spul daar al zolang lag. Waarom, weet u dit misschien, waarde dokuska, ruiken alle mannenproducten hetzelfde zijnde naar veredelde wc-verfrisser? Ik vermoed dat innovatie een lelijk woord is in de wereld van de mannencosmetica … but anyway.

Toen ik totaal gehydrateerd in mijn bedje kroop, snuffelde Kashi even aan mijn gelaat en zei : “honey, you smell of men”. Ik wist niet hoe precies ik dat zou moeten gaan interpreteren en vermoedde dat hij het slachtoffer was van olfactorische marketing maar , Sil-ver-bie indachtig, repliceerde ik gevat: “Het is een staaltje uit een vorige cosmeticaperiode, so: shut up!”. Mijn gevatte repliek had succes want Kashi fluisterde me even later toe: “it makes me horny!”. De rest van het verhaal zal ik u niet ontvouwen, dat hebben we nooit gedaan en dat zullen we nooit doen.

Kortom, wanneer ik mijn eerste lessen “Orakelen voor beginners” naar de praktijk omzet, zie ik het ook zo aflopen voor SIL. Haar nieuwe single “Love don’t come easy” ruikt een beetje naar vorige artistieke periodes maar ik kan alvast toegeven er ietwat horny van te worden. De rest van het verhaal zal zichzelf ontvouwen. U weze gewaarschuwd.

ToomawasHIT of the day: Love don’t come easy – SIL

Geplaatst op 05/08/2009, in ongaku (muziek) en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. euh, dikke tetten? Sylvie?

  2. kijk maar eens naar de clip van Rise Again 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=bXxfaUXVaog
    is da dik?

  3. merci tooma, or is it washi?
    woehaha, vind die paarse legging, gouden broekje en rode schoenen mega !
    maar over het woord dikke zijn we het dus niet eens, we meten met verschillende maatstaven 😉

  4. Ze heeft ze toch serieus verborgen gehouden, haar dikke tetten 🙂 Volgens mij heeft Haaaaaaaadiseee er veel dikkere LOL

Geef een reactie

